Avatar billede clha Nybegynder
24. marts 2006 - 10:29 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Mere skærmlys på bærbar Compaq Armada M700

Bruger Windows XP.
Kan man justere lysstyrken på skærmen, så man ikke behøver at mørklægge heletiden?
Avatar billede drgonzo Praktikant
24. marts 2006 - 10:40 #1
som regel ved hjælp af Fn knappen og så er der 2 knapper, en med en fyldt sol og en med en tom sol. prøv at holde Fn knappen nede og så tryk på en af de 2.. Det er dog et problem ved bærbar skærme at sollys forstyrrer dem meget
Avatar billede clha Nybegynder
24. marts 2006 - 12:20 #2
På F10 er der en sol. Jeg kan ikke finde en tom sol. Jeg synes ikke, det virker, når jeg taster Fn + F10
Avatar billede clha Nybegynder
24. marts 2006 - 12:22 #3
På F4 er der angivet en dobbelt firkant / en enkelt firkant. Har det nogen med sagen at gøre?
Avatar billede drgonzo Praktikant
24. marts 2006 - 12:34 #4
nej det er noget andet
Avatar billede clha Nybegynder
03. oktober 2006 - 20:01 #5
Kære drgonzo, jeg fandt ud af det på nettet - desværre husker jeg ikke, hvordan. Man skal bruge Fn og taste solen. Derefter taster man pil op.

Send et svar, du skal have nogen af pointene.
Avatar billede drgonzo Praktikant
04. oktober 2006 - 11:51 #6
godt du fik løst problemet :)