Avatar billede f_rollo Nybegynder
23. marts 2006 - 22:04 Der er 2 kommentarer

Hvordan importere jeg tabel-strukturen fra en .sql fil?

Hej

I MS SQL 2K hvordan importere jeg da tabellerne fra en .sql fil?

Jeg har i Enterprise Manager fundet noget der hedder import data, hvor jeg kan få lov at importere diverse formater, men ikke en .sql fil

Håber nogen kan hjælpe...
Avatar billede arne_v Ekspert
23. marts 2006 - 22:05 #1
kan du ikke bare copy paste hele filen ind i Query Analyzer og koere den der ?
Avatar billede tolveren Nybegynder
30. marts 2006 - 22:03 #2
Hvor har du tabellerne ?. Hvis de ligger i f eks access så kan du via access/eksport oprette en ODBC forbindelse til din MSSQL-base og så eksportere hele strukturen og dataene fra access.