Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2006 - 13:54 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Køb af Spille-bærbar? Grafikkort?

hej eksperter.. Jeg skal til at købe en spille-bærbar.. men jeg ved ikke helt hvad den skal have af hardware?
Den skal kunne spille battlefield 2 og NFS most wanted, i god kvali.

I min stationære PC har jeg et Radeon 9800pro med 256mb, og jeg har lige kikket på en bærbar som har et X600 med 128mb.. Men kan X600 overhovedet måle sig med den anden??
Avatar billede pinball Nybegynder
23. marts 2006 - 14:16 #1
hvor meget tør du bruge?
Avatar billede drgonzo Praktikant
23. marts 2006 - 14:18 #2
ja prisen er jo afgørende..

hvis jeg skulle købe lige nu ville jeg helt klart tage den her

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=193950

Den er bare for nice :)
Avatar billede haverslev Novice
23. marts 2006 - 14:23 #3
Avatar billede deepsix Nybegynder
24. marts 2006 - 16:16 #4
Hvis du skal spille Battlefield 2 så vil jeg nok holde mig væk fra en bærbar computer, ellers vil jeg lige finde readme filen frem fra spillet for at se hvilke grafikkort det understøtter for jeg ved at der en del kort at spillet _IKKE_ understøtter
Avatar billede drgonzo Praktikant
24. marts 2006 - 16:20 #5
moderne bærbare kører bf2 uden probz, hvis de har et ok gfx kort. Bærbare er self ikke på højde med stationære compz, men med mindre du er ultra gamer der skal have sli og hele lortet, så kan bærbare fint følge med..

Den side haverslev linker til er rigtig god mht bærbare og hvad man skal købe

Den comp jeg linkede til tidligere kører bf2 med det meste på max uden probz
Avatar billede pinball Nybegynder
04. maj 2006 - 21:06 #6
hej

er du nået til en løsning?
Avatar billede drgonzo Praktikant
18. maj 2006 - 11:52 #7
Hallooo vi hjælper jo ikke for sjov, var det ikke en ide med noget respons, ellers får vi jo aldrig løst problemet :)
Avatar billede pinball Nybegynder
11. februar 2007 - 16:18 #8
???????????????
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2008 - 11:45 #9
Beklager gammelt og glemt spørgsmål!
Avatar billede drgonzo Praktikant
15. januar 2008 - 12:18 #10
wow, og giver point til en der kun har stilt sine egne spørgsmål, flot ;)