Avatar billede jolo Nybegynder
23. marts 2006 - 10:35 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

adobe reader

Hej

Jeg har et .pdf dokument der indeholder billeder (består af 3 sider) Når jeg scroller ned i dokumentet får jeg meddelelse: utilstrækkelig data til et billede

Er der nogle der ved hvad dette betyder? og hvorfor denne meddelelse kommer op
På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2006 - 10:38 #1
Hvilken version af reader køre du med ?
Avatar billede jolo Nybegynder
23. marts 2006 - 10:42 #2
jeg kører 6.0.1
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2006 - 10:49 #3
okay, det lyder mystisk.
Den har jeg aldrig haft problemer med, men på mit arbejde har vi haft kunder der har haft store problemer med 7.0. Du kan dog prøve at opdaterer til denne version, da de fleste bugs burde være rettet deri.
Avatar billede jolo Nybegynder
23. marts 2006 - 11:03 #4
ok dvs. hvis jeg kørte i en ældre version af adobe kunne du forstå det? eller rettere sagt kunne det være derfor da?
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2006 - 11:09 #5
Tjae, hvis du havde kørt en 7.0 uden at have opdateret den kunne jeg måske forstå det. Men det kan måske også bare være den pdf der fejler. Har du prøvet andre med billeder ?
Avatar billede jolo Nybegynder
23. marts 2006 - 11:17 #6
ok, dvs hvis jeg kører 6.0.1 eller 7.0 inkl. opdatering skulle jeg ikke have dette problem.? Jeg skal lige undersøge det fordi det er ikke mig der har genereret dette dokument
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2006 - 11:28 #7
Jeg vil foreslå dig at opdaterer til 7.0 under alle omstændigheder, og så er det jo ganske gratis :-)
23. marts 2006 - 11:43 #8
Avatar billede jolo Nybegynder
24. marts 2006 - 13:29 #9
ok nu har jeg et problem, hvordan giver jeg dig point, jeg kan kun vælge mellem kommentar/svar og abonner der er ikke noget hvor jeg kan acceptere. Forresten - tak for hjælpen :)
24. marts 2006 - 13:31 #10
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2006 - 13:37 #11
Du får lige et svar herfra.