Avatar billede carlt Seniormester
23. marts 2006 - 09:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hewlett Packard LaserJet 6P vil ikke printe

En ældre brugt printer. I forbindelse med, at jeg havde noget virus på PC´en, holdt den op med at virke.
Hvad kan der være sket.
Avatar billede levithan Nybegynder
23. marts 2006 - 09:15 #1
prøv at slette din printer og geninstallere driverene / printeren
Avatar billede carlt Seniormester
23. marts 2006 - 10:13 #2
Det hjælper ikke!
Jeg har været inde på HP´s hjemmeside: "HP Instant Support Driver Cheek",
men den vil stadig ikke.
Avatar billede carlt Seniormester
23. marts 2006 - 10:28 #3
Desværre har jeg ikke en manual til printeren.
På den ene side er der en knap, der er mærket med en trekant i en ring. Ved siden af er der 3 lys. 1) med et lyn 2) papirfremføring 3) et C. Dernæst noget, der ligner en afbryderknap.
Hovedstrømafbryderen sidder på siden af printeren.
Avatar billede carlt Seniormester
29. marts 2006 - 15:07 #4
Havde besøg af en kollega som kunne se, at to stykker papir havde sat sig fast!
Det hjalp at fjerne dem.
carlt