Avatar billede juks Novice
22. marts 2006 - 12:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

kan ikke se min usb key

Hej jeg er har en windows Xp pro

og når jeg sætter min USB key installere den fint men den kan ikke populate min key som et drev ..
Jeg kan godt se min printer og andre usb produkter.

hvad sker der???
Avatar billede levithan Nybegynder
22. marts 2006 - 12:07 #1
har du kigget i disk administration?
Avatar billede devil_in_discuise Nybegynder
22. marts 2006 - 12:09 #2
(Disk håndtering)
:)
Avatar billede juks Novice
22. marts 2006 - 12:19 #3
ja jeg har kigget men jeg kan ikke se min usb derinde
22. marts 2006 - 12:21 #4
... virker din USB key fint nok i andre(s) putter ?
Avatar billede juks Novice
22. marts 2006 - 12:30 #5
ja og nu kan jeg se den . min remote storage var ikke startet. men når jeg trykker populate inde i device managere giver den ingen fejl og den populater fint men den giver ikke noget drev og når man kommer tilbage så har den "glemt" at man havde trykket populate
Avatar billede juks Novice
22. marts 2006 - 12:43 #6
hvis nu jeg går i disk manager og angiver den skal have drev letter Q fx så kan jeg se den fra min CMD men ikke fra min windows
Avatar billede gratis Nybegynder
22. marts 2006 - 15:37 #7
har du prøvet forskellige usb indgange på din pc ? hvis du køre mange/flere ting via en hub som ikke har sin egen strømforsyning kan problemet opstå... kig på disse links,

http://groups.google.com/group/microsoft.public.windowsxp.general/browse_thread/thread/8c831e70f786f5bd/6dda6f5d3a60e80f?lnk=st&q=cannot+see+usb+drive+in+windows+xp&rnum=2&hl=en#6dda6f5d3a60e80f

http://usbman.com/WinME%20USB%20Guide.htm#Known Issues
Avatar billede n_nyvang Nybegynder
26. marts 2006 - 00:05 #8
En mulighed kunne være at fjerne alle dine USB controllers i Enhedshåndtering og genstarte. Plejer at virke...