Avatar billede prayer Nybegynder
22. marts 2006 - 08:50 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Strøm til Phillips Brillance151ax

Jeg har problemer med at få strøm til min Phillips Brillance151ax 17" TFT skærm. Jeg har alt, bortset fra strøm til den. Skal jeg bruge en adapter eller hvad? OG hvor kan jeg finde den? Er der muligvis en af jer der har en til salg? På forhån - Tak PraYer
Avatar billede jake_the_snake Nybegynder
22. marts 2006 - 09:17 #1
Ser ud til at være integreret.
Der hvor du har fået den fra har de helt sikkert løsningen! Eller det står i manualen. Eller der ligger en powerløsning i kassen. Du kan også ringe til Philips monitor support opgiv serienummeret så kan de hjælpe.
Avatar billede jake_the_snake Nybegynder
22. marts 2006 - 09:19 #2
Og det er så vidt jeg kan se på navnet en 15"...
Avatar billede prayer Nybegynder
22. marts 2006 - 09:19 #3
Nej, for jeg fik den fra min mors arbejde, de havde ikke brug for den , det eneste jeg har er selve skærmen, ingen manual / bon / eller noget andet!
Avatar billede prayer Nybegynder
22. marts 2006 - 09:20 #4
ja men det er en 17", ved det med sikkerhed for jeg sidder nu selv ved en 17" CTR skærm
Avatar billede prayer Nybegynder
22. marts 2006 - 09:23 #5
Og hvor kan jeg finde serinummeret / Phillips monitor supp. ?
Avatar billede jake_the_snake Nybegynder
22. marts 2006 - 09:45 #6
Serienummeret står omme bagpå på et klistermærke og hedder sikkert s/n hvis jeg husker ret. Hvis du ikke kan se det skal du måske klikke foden/bagbeklædningen af.
Ang. størrelsen. En 15" (denne er 15,1) TFT svarer stortset til en 17" CRT-skærm. Det er fordi på fladskærme måler man den synlige del og på CRT måler man også det der er bag kabinettet... Lidt dumt men sådan er det.
Avatar billede jake_the_snake Nybegynder
22. marts 2006 - 09:46 #7
Kan forresten også være at strømmen er gamt væk deromme bagved men det ser du.
Avatar billede prayer Nybegynder
22. marts 2006 - 10:28 #8
Ja. Nu hvor jeg (endelig) har fundet manualen på nettet, finder jeg ud af at i selve foden (standen, eller hvad man lkander det) skal der et normalt strømkabel i ligesom ctr skærme. Men den fød eller stand har jeg ikke :-P - der er kun en lille ledning med et hul i hvor jeg regner med at der skal et stik i. MHT volt og ampære står der ikke noget i manualen :-| Så jeg tror bare at jeg dropper det hele og sælger den sort (just kidding) - Tak for hjælpen, skriv lige et svar så jeg kan give dig point - PraYer
Avatar billede jake_the_snake Nybegynder
22. marts 2006 - 10:43 #9
Ja værsgo.
Avatar billede prayer Nybegynder
22. marts 2006 - 10:44 #10
har du modtaget dine  P?
Avatar billede jake_the_snake Nybegynder
22. marts 2006 - 10:48 #11
Ja. Tak skal du ha´