Avatar billede domaz.dk Novice
22. marts 2006 - 07:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IIS og apache på samme server?

Kan man godt sætte IIS og Apache op til at køre på samme server...?

eller kan man evt. få Apache til både at køre PHP og .NET...?
Avatar billede snowball Novice
22. marts 2006 - 09:15 #1
Ja, du kan godt køre med IIS og Apache på samme server. De skal blot køre på enten hver deres IP eller port.

Apache kan godt køre med PHP (www.php.net), men ikke .NET eftersom det er en Microsoft ting. Alm. ASP kan dog til dels køre på Apache vha. 3. parts software.
Avatar billede arne_v Ekspert
22. marts 2006 - 13:20 #2
mod_mono skulle kunne koere ASP.NET

men jeg tror det kan blive en sej process
Avatar billede snowball Novice
22. marts 2006 - 13:47 #3
OK, men under alle omstændigheder vil det nok aldrig komme til at virke som hvis det blev kørt på en IIS ;)
Avatar billede domaz.dk Novice
22. marts 2006 - 14:32 #4
okay... takker for svar... så må jeg lige kigge lidt på noget iis opsætning.

Du skulle ikk evt. kende en smart måde at have 2 ip'er på én server?