Avatar billede fjorbak Forsker
21. marts 2006 - 06:55 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

intern GPS i Ipaq 2210

Hej gutter

Jeg har en IPAQ 2210, og fået en GPS til nedsættelse i den store sokkel, men hvordan får man det til at virke. GPS er en holux GM 270.

Nogen der ved hvor dansk sprogfil kan hentes til PDAen? kører med TOMTOM, der var en i Jylland der tidligere har lavet lavet en oversættelse?

jan
Avatar billede fjorbak Forsker
21. marts 2006 - 08:07 #1
Hej har selv fundet udaf at skifte GPS, men mangler danske sprog filer

jan
Avatar billede fxj Juniormester
21. marts 2006 - 23:19 #2
Jeg går ud fra det er TomTom3 du har, når ikke den er på dansk. Så:
Du kan på http://www.tomtom-user.dk købe et VIP medlemsskab for DKK 199 og hente sprogfilen der.

Sakset fra siden
TomTom-User.dk's egen version af TomTom 3 på dansk.
Filen downloades til skrivebordet på din PC.
Kontroller at PDA'en er synkroniseret med PC'en.
Dobbeltklik på den downloadede fil 'ttu_dk_menuer_tt3.exe' og følg anvisningerne.
Nu er din TomTom 3 med danske menuer...
VIGTIGT! Systemkrav: Windows Mobile 2003

Ud over ovenstående får du adgang til at hente POI´ere, nye stemmefiler + en masse andre ting
Avatar billede fjorbak Forsker
25. marts 2006 - 06:35 #3
hejsa
undskyld den lange ventetid, men vi deler point da det faktisk er 2 spørgsmål, og tomtom user har jeg meldt mig ind i, men du skal have lidt, iøvrigt kunne filen findes på dansk gratis det var en i jylland der havde lavet den, det er nemlig til min nr. 2 ipaq

jan