Avatar billede specht Nybegynder
20. marts 2006 - 22:10 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Hvor finder jeg et godt databaseprogram?

Mit spørgsmål går på, om der findes et eller flere programmer, der opfylder flg. behov:
- Kalenderfundtion
- Database over ca. 110 elever
- Registrering af fritagelse for undervisning, i kalender og på pågældende elev samtidig. (også mulighed for registrering over flere dage).
- Registrering af sygdeom, i kalender og på pågældende elev samtidig. (også mulighed for registrering over flere dage).
Er der nogen,der ved noget om det, eller om hvordan det er muligt at programere det.
Avatar billede drgonzo Praktikant
20. marts 2006 - 22:54 #1
det er nemt nok at lave en access database, så derefter skrive et program i C# med en GUI hvor du kan klare alle tingene, men hvis du aldrig har prøvet det før, så er det selvfølgelig svært. Hvis der ligger en datamatiker uddannelse i nærheden af hvor du bor er det et fint lille projekt til en der afslutter 1 semester eller går på 2 semester
Avatar billede specht Nybegynder
21. marts 2006 - 06:31 #2
er det noget du kunne have lyst til? Hvor lang tid og hvad vil det koste?
Avatar billede drgonzo Praktikant
21. marts 2006 - 09:21 #3
det vil nok blive omkring 5000kr, da der ligger ca en 25 mande timer i det. Dette er naturligvis ca tal, men en timeløn omkring 200kr, hvis det skal forbi skattefar ;)
Avatar billede drgonzo Praktikant
18. maj 2006 - 11:51 #4
Hallooo vi hjælper jo ikke for sjov, var det ikke en ide med noget respons, ellers får vi jo aldrig løst problemet :)
Avatar billede specht Nybegynder
18. maj 2006 - 16:05 #5
Det må du undskylde. Jeg havde glemt den. Jeg har fået løst problemet til anden side. Beklager
Avatar billede drgonzo Praktikant
18. maj 2006 - 19:39 #6
husk at få lukket spm her
Avatar billede drgonzo Praktikant
09. juni 2006 - 19:05 #7
Feedback???
Avatar billede specht Nybegynder
09. juni 2006 - 19:48 #8
jeg kan ikke se, hvor jeg skal lukke spm.
Avatar billede drgonzo Praktikant
09. juni 2006 - 20:05 #9
Hvis du mener jeg skal have point, markerer du mit navn i boxen ved siden af der hvor du skriver dine indlæg og vælger accepter. Hvis du selv vil beholde dem markerer du dit navn og vælger accepter. Skal vi dele markerer du begge navne og vælger accepter. Skal point deles men ikke lige over vælger du angiv selv point fordeling :)
Avatar billede drgonzo Praktikant
09. juni 2006 - 20:05 #10
øhh sådan