Avatar billede smidzy_lasse Nybegynder
17. marts 2006 - 18:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Søgemaskiner

Hej Eksperter.

Jeg har et problem, jeg kan ikke rigtig finde ud af at lave så man kan søge efter websitet på Google.dk eller lignende søgemaskiner.
Jeg har fundet et sted på google hvor jeg kan tilføje mit websted, men jeg forstår det ikke rigtig. Nogle som kan hjælpe mig ? (jeg fandt det her: https://www.google.com/webmasters/sitemaps/login?hl=da&utm_campaign=sitemaps-da-about&utm_source=EM)

Og hvis der er nogen som ved hvordan man kan få msn-søgemaskine til at fange siden ? Men det er Google jeg er mest opsat på at få til at virke.

Håber I kan hjælpe mig :)
_____________________
Hilsen Lasse Hansen
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. marts 2006 - 20:10 #1
glem alt om den slags aotumat tilmelding det virker i beste fald alt for dårligt.

Jeg har skrevet en del artikler om emnet her på E, Læs dem og vend så tilbage med specifikke spørgsmål

http://www.eksperten.dk/artikler/Generelt-IT/Soegemaskiner/
Avatar billede smidzy_lasse Nybegynder
18. marts 2006 - 11:10 #2
Okay , jeg vil lige prøve det her idag eller i morgen. Du får pointne hvis det kommer til at virke :)
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. marts 2006 - 15:11 #3
Du skal være opmærksom på at den slags normalt tager mange måneder at få til at virke. Du vil se de første tegn om 3 måneder, du vil se at der er virkning om 6 måneder og du vil se fuld effekt om et år.

læs nøje og arbejdt med det og spørg på det du ikke forstår
Avatar billede smidzy_lasse Nybegynder
18. marts 2006 - 19:01 #4
Okay, det lyder godt. Du får pointne. Du ska nok regne med at jeg sender dig en mail, hvis jeg får brug for det. Jeg har emailen, den står jo på dine guides. :)

- Jeg takker her fra !