Avatar billede erasmusmontanus Nybegynder
14. marts 2006 - 21:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

AC97 lydkort driver til XP 64 Bit - Hjælp!

jeg har en Hp ZV6100 Pavilion bærbar og har installeret Windows Xp 64 Bit - Alt virker som det skal, jeg har fundet driver i 64-version til det meste, men mangler til mit Lydkort, det hedder "Conexant CX20468-31 AC97 Audio Driver and Audio Driver EQ" og det ser ikke ud til at findes på HPs hjemmeside.

Nogle der kender til problemet eller tilfældigvis har den driver...

På forhånd tak!

Ps. I skal nok blive belønnet...
Avatar billede boxer Nybegynder
14. marts 2006 - 21:15 #1
Prøv forslagene herfra. Det lyder til at fungere:
http://www.planetamd64.com/lofiversion/index.php/t12153.html
Avatar billede strych9 Praktikant
14. marts 2006 - 22:33 #2