Avatar billede Claus Mester
14. marts 2006 - 18:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sync problem Palm T2 - Outlook

Hejsa,

Har lige installeret min nye T2.

Valgte "sync" med Outlook.

Da den skal installere de her "conduits", går det fint i begyndelsen. Så fremkommer boksen med "sync første gang" og så går pdaen kold.

Eneste måde at afslutte installationen på, er at gå tilbage og vælge "skip" til sidste del af installationen.

Når jeg nu vælger "sync..." via Chapuras software, går PDAen helt kold og der sker ikke en hujende ...

Hvad gør jeg - vil jo gerne kunne synkronisere ml. min pda og outlook?

vh nicolaus
Avatar billede Claus Mester
15. marts 2006 - 07:53 #1
Fandt løsningen:

http://kb.palmone.com/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?New,Kb=PalmSupportKB,ts=Palm_External2001,case=obj(25802)

Det viser sig, at PDAen ikke kan synkronisere med både Palm Desktop og Outlook samtidig. Derfor skal det ene sæt deaktiveres mens det andet synkroniseres.

Lidt Anders And, men nu virker det - det er det vigtigste.
Avatar billede Claus Mester
15. marts 2006 - 07:59 #2
Viser sig, at linket ikke gør som det skal.

Men løsningen er, at gå ind i "HotSync" | Vælge "Custom" |Ændre alle Outlook ELLER alle andre end Outlook conduits til "Do Nothing". Så skulle den køre