Avatar billede joeb Nybegynder
14. marts 2006 - 13:05 Der er 1 kommentar

Løs forbindelse i laptopskærm

Hej

Jeg har en bærbar hvor garantien er udløbet. Der er kommet to lodrette streger i skærmen. Jeg er overbevist om at det må være en løs forbindelse. Jeg overvejer om jeg skal skille den ad og se om jeg kan fikse det selv for den er ikke værd at ofre et par tusind på for at få en ny skærm på.

Jeg har søgt her og der efter en evt. vejledning i at skille en laptop ad uden held. Er der nogen her der kan råde mig i hvordan jeg skal skille den ad og om det er utopisk at forestille sig at jeg selv kan lave det?
Avatar billede joeb Nybegynder
03. september 2007 - 02:19 #1
lukker