Avatar billede ladyhawke Novice
14. marts 2006 - 11:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Liste over anmeldelser

Hvor er det lige man finder den?

Jeg vil bare gerne se status på mine anmeldelser, de burde være afsluttede, men bare for en ordens skyld...
Avatar billede kalp Novice
14. marts 2006 - 11:47 #1
Avatar billede kalp Novice
14. marts 2006 - 11:47 #2
Du kan også gøre det via. menu'en.

Ved siden af log ud trykker du på info.. og vælger Admin info.
Avatar billede snowball Novice
14. marts 2006 - 12:08 #3
Reelt set kan du ikke se det!

Det link kalp nævner, er til et gammel CoAdmin system som ikke længere bliver brugt. Du vil kunne se dine anmeldeler, men du vil ikke kunne se hvilken status de har, og hvilke handlinger der er sket i forbindelse med anmeldelserne - dog måske lige med undtagelse af anmeldelser der ligger et par år tilbage.

Det nye CoAdmin system er så "smart" lavet, at alm. brugere slet ikke kan se noget i systemet. Dvs. I ikke engang kan se de anmeldelser I selv har lavet.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede kalp Novice
14. marts 2006 - 12:12 #4
På en måde kan man godt se det:) Jeg var nemlig godt klar over, at der ikke står en konkret status.. og alligevel. De sidste par gange har der stået "Åben" ud for anmeldelser jeg har modtaget. Når i har kigget på dem står der blot "-".
og så må jeg gå ud fra det er fordi de er blevet behandlet.

men der står ikke så meget længere nej:)
Avatar billede ladyhawke Novice
14. marts 2006 - 12:22 #5
Er det ikke lidt uheldigt, at man ikke kan se hvad man har lavet, f.eks. for at undgå gentagne anmeldelser og klage spørgsmål til CoAdmin etc. fordi man undrer sig over hvad der er sket (eller ikke er sket)
Avatar billede snowball Novice
14. marts 2006 - 12:26 #6
ladyhawke: Jeg er helt enig, og vi har alle dage klaget over systemet som er særdeles dårligt opbygget og ikke specielt logisk at benytte.
Avatar billede ladyhawke Novice
14. marts 2006 - 12:31 #7
altså hermed endnu en opfordring til at få gjort noget ved det... Selv som pro medlem kan man ikke se noget... tsk tsk
Avatar billede espersen Novice
14. marts 2006 - 13:12 #8
*S* spørgsmål om E er normalt gratis
Avatar billede ladyhawke Novice
14. marts 2006 - 13:39 #9
og så var jeg large i dag...