Avatar billede sbmoller Nybegynder
13. marts 2006 - 11:21 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

En projektor, to computere?

Jeg har en projektor og to computere, er det muligt på en eller anden led at koble projektoren til begge computere på samme tid så jeg er fri for at skifte mellem kablet hver gang jeg vil vise noget fra den anden computer? Hvis ja, hvad skal jeg købe? Og hvor får jeg fat i det?

På forhånd mange tak!

Mvh Simon Møller
Avatar billede gertp Nybegynder
13. marts 2006 - 11:39 #1
Avatar billede eizo_2 Nybegynder
13. marts 2006 - 11:40 #2
gør ligesom mig... jeg har en combi video sat til min projektor hvor er der koblet 2 maskiner til og det virker fint for mig .. jeg skifter bare Av channel ..
Avatar billede eizo_2 Nybegynder
13. marts 2006 - 11:44 #3
lidt beder forklaring

det ene scart stik bag på min combi video/dvd sidder min projektor ..
i den anden sidder min pc1 ..
og i fronten sidder der et combosit stik hvor den anden maskine sidder ..

og mere skal der ikke til ..
så er det bare at skifte av channel på Combi videoen/dvd så kan du se begge maskiner
Avatar billede efr Nybegynder
13. marts 2006 - 11:45 #4
Avatar billede buchi Nybegynder
13. marts 2006 - 11:52 #5
http://thansen.dk/product.asp?c=670547910&n=496936578&pn=633732490

Jeg ville bruge sådan en fætter her. den tillader to computere og to sæt mus/tastatur bliver sat på en skærm

du skifter computer med et enkelt klik.
Avatar billede eizo_2 Nybegynder
13. marts 2006 - 12:36 #6
nu har han ikke skreven noget om at hans projektor  har en VGA indgang
Avatar billede sbmoller Nybegynder
13. marts 2006 - 13:56 #7
hmm men giver det mig mulighed for at tilslutte projekteren som sekundær skærm på begge computeren?
Avatar billede eizo_2 Nybegynder
13. marts 2006 - 22:13 #8
hvis du køre over en combi video/dvd er svaret ja .. for det er det på min
Avatar billede efr Nybegynder
14. marts 2006 - 07:10 #9
Hej Simon

Det kan du også med VGA switchene - Kræver bare at de kører med sekundærporte og opsættes som sådan på din pc. Kan kræve lidt fintuning.
Avatar billede sbmoller Nybegynder
14. marts 2006 - 14:58 #10
#efr

Okay, hvilket produkt vil du anbefale fra det link du sendte?
Avatar billede efr Nybegynder
14. marts 2006 - 15:24 #11
Hej Simon

EK-2PSK ser ud til at dække dit behov.
Du skal blot sikre dig at du har et VGA kabel til din projektor (plejer at være standard.

Held og lykke
Avatar billede sbmoller Nybegynder
14. marts 2006 - 19:19 #12
mange tak ;)