Avatar billede evildoctor Praktikant
13. marts 2006 - 08:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mobil abonnement

Ved godt det her er et spørgsmål der er rimelig bredt formuleret, men hvad er det bedste (og billigste) mobilabonnement man kan få???
Har pt. Telmore og har haft det i en årrække.
Lurer dog lidt på et af de abonnementer hvor man kan ringe gratis til hinanden indenfor husstanden.
Hvilke selskaber udbyder disse løsninger, og hvad koster de??
Nogen der har personlige erfaringer?
Avatar billede jannikmunk Nybegynder
13. marts 2006 - 08:31 #1
Mine erfaringer er at hvis man ikke vælger TDC eller Sonofon eller de selskaber de ejer Telmore og CBB, så løber der tit omkostninger på som man ikke havde set fra starten.

Jeg holder mig til ovenstående 4 selskaber i fremtiden, selv om der er mange tilsyneladende gode tilbud fra andre.

Anvender man sin telefon til GPRS og alm. tale, så tror jeg ikke det gøres meget billigere. Men har man behov for mange SMSer eller MMSer så tror jeg god man kan spare penge.

Hvis du hopper på 3 så kan du ringe gratis til andre 3 kunder. Nu der er begyndt at kumme dækning på deres net, så kender jeg nogle som er godt tilfredse med 3.
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
13. marts 2006 - 09:46 #2
http://www.unotel.dk
Skiftede selv fra Telmore til Unotel og har ik haft nogen problemer med dem i det halve år jeg har været hos dem. Gratis telefoni indenfor/udenfor husstanden og ellers er deres priser helt i bund.
Avatar billede evildoctor Praktikant
13. marts 2006 - 11:38 #3
Takker meget til ratzaiy - fabelagtigt! Mit kommende mobilselskab er UDEN tvivl Unotel.
Avatar billede webmaster-patrick Nybegynder
13. marts 2006 - 15:57 #4
Jeg har efterhånden været kunde hos Unotel i 1 år nu, og kan kun sige positive ting om dem. De har et rigtig godt overskueligt kundelogin, og deres support er helt i top.
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
13. marts 2006 - 20:10 #5
Takker for point ;-)