Avatar billede pfjord Nybegynder
11. marts 2006 - 11:13 Der er 1 kommentar

Kan ikke lade batteri på Mio 168

Hej!

Jeg har lige købt en Mio 168 og forsøger at lade batteriet for første gang. Jeg følger vejledningen, men batteriet lader ikke. Indikator for opladning lyser heller ikke. Har haft Mio´en til opladning i seks timer - stadig uden resultat. Nogle gode ideer?
Avatar billede gchris5 Praktikant
06. april 2006 - 12:10 #1
Har du flyttet den knap der sidder på bagsiden af Mio'en? Hedder on/off?