Avatar billede thomas9kristensen Nybegynder
10. marts 2006 - 16:18 Der er 18 kommentarer

Ctrl+alt+delete

Hejsa håber i kan hjælpe jeg køre xp Home jeg kan ikke trykke Ctrl+alt+delete hvis jeg skal ud af program eller hvis jeg bare skal se hvilke prog. der køre håber i kan hjælpe. der sker simpelhen ikke noget har prøvet spyboot og AGV antivirus og de ser fine ud.

VH TK
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
10. marts 2006 - 16:25 #1
Her er dit svar:

In the registy:
HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
and\or
HKLM\Software\Micosoft\Windows\CurrentVersion\policies\system
the key (DWORD) is called DisableCAD
1 = No CTRL+ALT+DEL
0 = CTRL+ALT=DEL

Link til artikel på Microsoft.
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
10. marts 2006 - 16:26 #2
Avatar billede hcma Novice
10. marts 2006 - 16:43 #3
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
10. marts 2006 - 16:45 #4
Hvis jeg var dig ville jeg også scanne for virus.
Avatar billede thomas9kristensen Nybegynder
10. marts 2006 - 16:49 #5
Måske jeg er lidt fat svag men jonny hvordan kommer jeg ind i HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
and\or

VH TK
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
10. marts 2006 - 16:53 #6
hcma's ille tool er perfekt og fungere også.
Avatar billede thomas9kristensen Nybegynder
10. marts 2006 - 16:55 #7
Ja men ikke på mit system desvære

VH TK
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
10. marts 2006 - 17:10 #8
Har du et virus program bør du tjekke da det kan skyldes en virus.
Avatar billede thomas9kristensen Nybegynder
10. marts 2006 - 17:12 #9
der er ingen virus jeg kan ikke huske hvordan man kommer ind i HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon

VH TK
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
10. marts 2006 - 17:18 #10
Start-> kør-> CMD-> skriv Regedit
Sti
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon]
Avatar billede hcma Novice
10. marts 2006 - 17:19 #11
start - kør - skriv  regedit  og så kommer du ind i HKLM.........
Avatar billede thomas9kristensen Nybegynder
10. marts 2006 - 17:22 #12
Så skriver den en advarsel om at denne fil bruges i øjeblikket i et andet program ?

Hva Så

VH TK
Avatar billede gratis Nybegynder
10. marts 2006 - 17:59 #13
prøv at genstarte maskinen og gør så som hcma forslår.
Avatar billede thomas9kristensen Nybegynder
10. marts 2006 - 18:34 #14
Har prøvet at genstarte men det virker sku ikke endnu

VH TK
Avatar billede gratis Nybegynder
10. marts 2006 - 18:44 #15
vil det sige at du stadig for fejlen:
"Så skriver den en advarsel om at denne fil bruges i øjeblikket i et andet program ?"
er det tilfældet ku det være pga. snavs på maskinen.. på en standalone (hjemmemaskine) skal man ikke nægtes adgang til någet som helst, medmindre man har pillet snitterne i någet forkert ;)
Avatar billede thomas9kristensen Nybegynder
10. marts 2006 - 18:53 #16
jep jeg har et problem som jeg prøver at løse men er ved at løbe tør så håber der en der kan hjælpe

VH TK
Avatar billede hcma Novice
10. marts 2006 - 18:56 #17
prøv lige at kigge ind her for at se hvad som låser
http://www.hcma.dk/tips41to50.htm#no44
Avatar billede thomas9kristensen Nybegynder
10. marts 2006 - 20:05 #18
Jes efter mange timer er problemet løst med flere forskellige Spyeboot og ad away prog. og systemgendannelser lykkes det omsider at kunne trykke Ctrl+alt+ delete men tak for hjælpen til jer alle.

VH TK