Avatar billede mileni Nybegynder
10. marts 2006 - 14:36 Der er 1 kommentar

Langsommer internet med router/hub...hvorfor?

Når jeg tester min forbindelse på tdc.dk med netkabel fra vægindgang direkte til computeren er download/upload: 20.000/12.000 kbit/s

Hvis jeg så kører samme forbindelse gennem router eller hub er download/upload: 6.000/8.000 kbit/s (selvom der ikke er andet tilsluttet på hub'en end min computer)

Jeg vil gerne kører min forbindelse gennnem router eller hub, men hvad skal jeg gøre for at forbindelse bliver optimal gennem router/hub?

Testen er foretaget på tdc.dk og comxnet.dk
Avatar billede timmeren Nybegynder
18. oktober 2006 - 15:21 #1
Der vil selvfølgelig være en forsinkelse på dit net når du sætter udstyr til mellem din ISP router og din computer. men det var dog en voldsom forsinkelse

Hvilket udstyr kører du med ?