Avatar billede disaster515 Nybegynder
09. marts 2006 - 17:32 Der er 21 kommentarer

Nvidia GeForce 6600 grafikkort opdatering?

Hver eneste gang jeg prøver at opdatere mit Geforce 6600 grafikkort fucker hele min computer op, og jeg bliver nød til at formatere den. jeg har prøvet at sende den op til forhandleren men han sagde at den ikke fejlede noget ?

*Undskyld hvis det er i forkert kategori*
Avatar billede kenp Novice
09. marts 2006 - 17:35 #1
Hvad er det præcist at du prøver at opdater ved dit grafikkort?
Avatar billede disaster515 Nybegynder
09. marts 2006 - 17:37 #2
grafikkort driveren?
Avatar billede kenp Novice
09. marts 2006 - 17:41 #3
hvilken udgave er det du forsøger at ligge på af nivia grafikdriver? Husker du at fjerne den gamle først?
Avatar billede disaster515 Nybegynder
09. marts 2006 - 17:42 #4
nej den skal bare opdateres, fordi den nogen gang fucker op i spil, så jeg bliver nød til at genstarte.. men kan jo ikk opdatere
Avatar billede kenp Novice
09. marts 2006 - 17:48 #5
prøv den nyeste driver fra www.nvidia.com
Avatar billede disaster515 Nybegynder
09. marts 2006 - 17:49 #6
ja.. det er jo der jeg henter dem fra... og de fucker det hele op...
Avatar billede drgonzo Praktikant
09. marts 2006 - 20:08 #7
husk at fjerne den gamle driver først. start computeren i fejlsikret tilstand. tryk F8 under opstart. Så ind i tilføj/fjern programmer og fjern driveren. Genstart. Når computeren starter og windows kommer med guiden ny hardware tryk annuller. Installer den nye driver.
Avatar billede drgonzo Praktikant
14. marts 2006 - 15:37 #8
feedback?
Avatar billede drgonzo Praktikant
09. maj 2006 - 10:48 #9
Hallooo vi hjælper jo ikke for sjov, var det ikke en ide med noget respons :)
Avatar billede disaster515 Nybegynder
09. maj 2006 - 16:21 #10
yeah sorry.. hehe..

men Merlin sagde at det var noget med at mit bundkort ikke var kompitabelt med grafikkortet hviket jeg finder meget mærkeligt :S
Avatar billede kick Nybegynder
09. maj 2006 - 16:26 #11
Fuck Merlin hold dig fra dem de ved ikke en skid om Computer er kun for at salg deres lort..
Avatar billede disaster515 Nybegynder
09. maj 2006 - 16:28 #12
ja nemlig... min computer er nemlig totalt fucked up... jeg hader den... det var derfor jeg fik mig købt en ekstern harddisk, sårn alle de "vigtige" ting ikk blev slettet ;)
Avatar billede drgonzo Praktikant
10. maj 2006 - 02:32 #13
lyder til du skal få en (ikke merlin newbie) til at formatere din comp.. Kan dit gfx kort sidde i bundkortet kan de også køre sammen..

Enig med kick > Merlin er nogen satans plattenslagere der burde dø ved kølle
Avatar billede disaster515 Nybegynder
10. maj 2006 - 15:48 #14
DØD VED KØLLE!.. haha

ja men han snakkede noget om at det ikk var kompitabelt med det bundkort... ja jeg ved sq heller ikk hvad han snakker om :S
Avatar billede drgonzo Praktikant
10. maj 2006 - 18:16 #15
Du kender ikke en der kan formatere din comp?? Huskede du at fjerne den gamle driver før du installerede den nye? Ellers giver det koks i systemet.

prøv evt omega drivers eller dna drivers

Merlin manden er jo et tydeligt eksempel på hvor usundt lsd er for hjernen.

Bor du i nærheden af vejle kan jeg formatere den for dig
Avatar billede disaster515 Nybegynder
10. maj 2006 - 20:03 #16
jeg kan selv formatere computeren da jeg har HP Genoprettelses cder, så det er ikk noget problem, og ja jeg har slettet den gamle driver inden jeg installerede en ny.. :-/
Avatar billede drgonzo Praktikant
10. maj 2006 - 20:11 #17
så er det nok en formatering du skal prøve. Prøv evt at geninstallere eller opdatere din chipsætdriver
Avatar billede disaster515 Nybegynder
10. maj 2006 - 20:30 #18
a hva ba?
Avatar billede drgonzo Praktikant
10. maj 2006 - 21:40 #19
c-h-i-p-s-æ-t-d-r-i-v-e-r ;)  Hvilket bundkort/chipsæt har du? så skal jeg finde en. Hvis du ikke ved hvilket chipsæt du har, så hent everest her
http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1072

installer everest og start programmet, gå ind under motherboard > motherboard

der burde bla stå motherboard navn og motherboard chipsæt. De info skal jeg bruge, så finder jeg en chipsæt driver
Avatar billede disaster515 Nybegynder
10. maj 2006 - 21:51 #20
http://img111.imageshack.us/img111/8075/unavngivet14lg.jpg <-- Motherboard

http://img83.imageshack.us/img83/3610/unavngivet23yn.jpg  <-- Chipsæt..

er lidt forvirret men vil mene det er rigtigt ;)
Avatar billede drgonzo Praktikant
15. maj 2006 - 01:33 #21
ok først og fremmest ser det ud som om din on board gfx er aktiveret. Dette kan give seriøse konflikter. Gå ind i din bios og check at on board gfx er disabled og primary gfx adapter er pci-x porten. Du skal have fjernet alle gfx drivere og reboote med gfx kortet som primære og on board disabled. Derefter prøv at geninstallere nvidia driveren