Avatar billede badper Nybegynder
08. marts 2006 - 22:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fejl på min windows home cd rom

Hej alle

Nu står jeg og skal til at installere min pc igen, med windows xp home men min cd fejler ved installtione.

Jeg har stadigvæk min license nøgle men hvor for jeg fat i en windows xp home uden at skulle købe den igen?

Kan man få sådan noget hos microsoft?

Mvh
Badper
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
08. marts 2006 - 22:15 #1
Ja du kan købe et medie hos Microsoft.
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
08. marts 2006 - 22:17 #2
Ring på dette Tel. +45 44 89 01 00 og så kan du taste for bestilling af medie.
Avatar billede badper Nybegynder
08. marts 2006 - 22:20 #3
Hej johnny det vil jeg gøre som det først i morgen kom med et svar og pointne er dine
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
08. marts 2006 - 22:22 #4
Nej ellers tak det er den lette afdeling men kama er Ok :)
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
08. marts 2006 - 22:22 #5
Tag du dem selv :)
Avatar billede backside Nybegynder
08. marts 2006 - 22:25 #6
Få en kopi af en ven, det vil være det letteste.
Du kender jo højst sansynligt en der har en XP Home.
Avatar billede backside Nybegynder
08. marts 2006 - 22:35 #7
Må lige nævne er det er fuldt lovligt at få en kopi, du skal bare bruge din egen gyldige key.
Har selv lige været hele møllen igennem og endte hos Ms som gav min denne mulighed.
Avatar billede badper Nybegynder
08. marts 2006 - 22:44 #8
Jeg taler med ms i morgen og tager pointne self iflg. aftale med johnnymadsen