Avatar billede the-stig Nybegynder
07. marts 2006 - 22:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Grafikfejl og mærkværdige streger.

Hej Eksperter

Det er første gang jeg skriver til Jer. En af mine venner omtalte Jer, og om hvor gode i er.

Problemet er det, at jeg lige før jul købte en ny computer med:
- Asus A8n-sli bundkort
- Albatron Nvidia Geforce 7800GT grafikkort
- AMD 64 3700 Ghz processor
- 1 GbRam og
- WinXP Pro.

På skærmen kommer der ”fejl/støj” (fx kan den finde på at lave små bølgede streger over skærmbilledet) og når det har stået på et kort stykke tid, fryser den og man kan næsten intet gøre. Hvis man så flytter musen, går billedet i sort i et kort sekund, for lidt efter at vende tilbage igen til skærmbilledet med fejl/flimmer.

Hvis man spiller Battlefield 2 går der typisk lidt tid – ca. 10 min eller sådan - og så laver den først små fejl, med at en husmur bliver grøn eller geværet lilla. Dette trapper op og til sidst fryser maskinen og end ikke ”Ctrl Alt Delete” virker. Hvis man spiller Counter Strike eller Deer Hunter sker dette ikke.

Håber i kan hjælpe.

Håbefulde hilsner The-Stig
Avatar billede c-holst Novice
08. marts 2006 - 09:04 #1
Jeg synes alt lugter langt væk af defekt grafikkort, og da maskinen er helt ny, ville jeg ikke begynde at rode med hardware, men skynde mig at sende den retur til forhandleren i garantiperioden, hvor det jo er dem, som bærer ansvaret

hvis du skal prøv noget, kan du afinstallere driveren via fejlsikret, genstarte og installere nyeste driver
Avatar billede drgonzo Praktikant
08. marts 2006 - 13:05 #2
ja c-holst har vist sagt det meste :-)
Avatar billede drgonzo Praktikant
09. maj 2006 - 10:44 #3
Hallooo vi hjælper jo ikke for sjov, var det ikke en ide med noget respons :)
Avatar billede c-holst Novice
10. juli 2006 - 22:59 #4
hvordan går så, har du brug for mere hjælp, ellers synes jeg du skal lukke trådan
hvh
carsten
Avatar billede drgonzo Praktikant
12. juni 2007 - 18:36 #5
Mon ikke det var en ide med noget feedback eller få afsluttet spm, vi hjælper ikke for sjov
Avatar billede drgonzo Praktikant
13. juni 2007 - 17:42 #6
oooooooggggg hvad løste problemet?
Avatar billede c-holst Novice
13. juni 2007 - 19:34 #7
er også altid meget interesseret i at høre fejlen, også selvom tråden her er gammel
Avatar billede drgonzo Praktikant
13. juni 2007 - 20:48 #8
også for at andre med samme prob kan slå det op