Avatar billede maattedyret Nybegynder
06. marts 2006 - 13:54 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Aldi - Bærbar??

Hej
Ville bare lige høre havd I siger til den her:
http://aldi.dk/COMP_DK/index.htm

Er prisen okay eller skal jeg lede efter noget andet?

Hvis ikke den er god nogen I kan anbefale?

På forhånd tak
Avatar billede t-bee Novice
06. marts 2006 - 14:33 #1
Jeg synes det ser helt ok ud, men det kunne være rart at vide hvor meget den støjer:) Men helt ok pris vil jeg mene!
Avatar billede drgonzo Praktikant
06. marts 2006 - 20:43 #2
ser fint ud, har selv en bærbar fra aldi og den er super lydløs
Avatar billede freddyf Nybegynder
06. marts 2006 - 22:22 #3
Jeg har også overvejet at købe den.. Men ser kan den anbefales? Er processoren en god en?
Avatar billede drgonzo Praktikant
06. marts 2006 - 23:01 #4
aldis pc har fået meget kritik i medierne, men jeg har altid været mega tilfreds med min. Man får meget hardware for pengene, et ok design, og efter hvad jeg har oplevet god service.. Brændte bundkortet af i min, ringede til dem fredag, de sendte et fragtbrev så jeg ikke skulle betale fragt, det havde jeg mandag og jeg havde computeren igen torsdag morgen med nyt bundkort i, og den har kørt upåklageligt lige siden.. ja det er en ganske fin processor
Avatar billede drgonzo Praktikant
14. marts 2006 - 15:32 #5
feedback?
Avatar billede maattedyret Nybegynder
14. marts 2006 - 19:53 #6
Tak for kommentarerne. Endte med at jeg købte den og er fin tilfreds indtil videre.
Avatar billede maattedyret Nybegynder
14. marts 2006 - 19:53 #7
Lukker
Avatar billede drgonzo Praktikant
14. marts 2006 - 20:39 #8
du skal ikke bede hjælp til dine spørgsmål og så selv tage point, vi gør jo ikke det her for sjov.. Det er sku for dårligt det der. Slut med support herfra for fremtiden
Avatar billede maattedyret Nybegynder
15. marts 2006 - 08:23 #9
Troede at vis folk ville have point at de lagde et svar. Har prøvet mange at folk bare kommentere hvis de ikke ønskede at få point. Kan oprette et nyt spørgsmål hvis det er? Vil meget gerne give dig point for din ulejlighed.
Avatar billede drgonzo Praktikant
15. marts 2006 - 08:48 #10
Normalt ligger man sine indlæg som kommentarer, når så spørgeren er tilfreds beder han de deltagere han mener skal have point om at ligge et svar :)
Avatar billede maattedyret Nybegynder
15. marts 2006 - 13:20 #11
Skal jeg oprette et nyt spørgsmål eller hvordan kan jeg give dig(drgonzon) point?
Avatar billede drgonzo Praktikant
15. marts 2006 - 14:13 #12
Du skal oprette et nyt spm, der eksempelvis hedder point til drgonzo og så ligge et link til dette spm, så folk ikke tror man bare bytter point.. Det er dog ikke nødvendigt, nu ved du det så til en anden go gang :)
Avatar billede maattedyret Nybegynder
16. marts 2006 - 08:01 #13
Ok så stopper vi bare her. Tak for hjækpen