Avatar billede jens0062 Nybegynder
05. marts 2006 - 15:12 Der er 1 kommentar

Problemer med linksys og counter strike

Hej eksperter.

Jeg har et par problemer som jeg håber I kan hjælpe med.
Vi har internetopkobling gennem DK-TV – hvilket har fungeret godt. Nu er problemet at den router der er købt gennem DK-TV er blevet for lille (D-link DI-704P). 3 stationære, en bærbar og et forsøg på at få en printer koblet på vha. printserver.
Jeg købte derfor en linksys med 8 porte – en ethernet cable/dsl router with port switch (BEFSR81).
Jeg kan både komme på net, bruge msn og outlook – men børnene kan ikke spille counter strike. De bliver smidt af efter ca. 10 sek.
Hvad gør jeg?
Avatar billede timmeren Nybegynder
31. oktober 2006 - 12:39 #1
kender desværre ikke så meget til linksys routere, men sidder der en firewall i routeren, ville jeg prøve at slå den fra, og se om det løser det