Avatar billede winzi Nybegynder
04. marts 2006 - 14:04 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Skærm uskarp efter GeForce 6200 installeret?

Hey..

Jeg har lige købt nyt grafikkort til mine forældres PC.
Jeg købte GeForce 6200 128 MB RAM.

Men jeg synes at vores skærm efter installationen er blevet meget uskarp. Har rodet lidt med indstillingerne til skærmen, men kan ikke få det skarpt igen.

Har downloadet nyeste driver til kortet, men det hjælper ikke?

Nogen der kan hjælpe mig?

På forhånd tak.
Avatar billede kabbak Professor
04. marts 2006 - 14:10 #1
er det en fladskærm, så skal opløsningen stå til det skærmen er bygget til , f.eks 1280 X 1024
Avatar billede winzi Nybegynder
04. marts 2006 - 14:54 #2
Det gør den også..
Avatar billede kabbak Professor
04. marts 2006 - 14:59 #3
hvad står den til i Hertz, fladskærm er omkring 60
Avatar billede winzi Nybegynder
04. marts 2006 - 15:06 #4
Jeg har prøvet både 60 og 70, men ikke betydelig forskel. Den står på 70 nu.
Avatar billede winzi Nybegynder
04. marts 2006 - 15:08 #5
Det er ligesom at det er ind imod midten (fra siderne) at den bliver uskarp.
Avatar billede winzi Nybegynder
04. marts 2006 - 15:09 #6
Mit tidligere GFX var GeForce Ti 4200.
Avatar billede kabbak Professor
04. marts 2006 - 15:16 #7
afinstallerede du de gamle drivere først, inden du satte det nye kort i ?.

Jeg er ikke sikker på at det løser problemet, men jeg har læst at det bør man gøre.
Avatar billede winzi Nybegynder
04. marts 2006 - 15:17 #8
Jeg satte kortet i, så afinstallerede jeg. Og derefter driveren til det nye kort.

Hvad for en driver skal jeg egentlig bruge, den jeg fik med på CD, eller skal jeg hente en fra nvidia.com ?
Avatar billede kabbak Professor
04. marts 2006 - 15:20 #9
den nyeste, bør jo være den bedste, så download, må være den nyeste
Avatar billede winzi Nybegynder
04. marts 2006 - 15:21 #10
Det er bare meget underligt synes jeg. Min skærm opfører rigtig underligt efter jeg fik den nye kort.
Avatar billede kabbak Professor
04. marts 2006 - 15:25 #11
har du tjekket stikkene, det er ikke sådan at de ikke er skruet orentlig i.
Avatar billede winzi Nybegynder
04. marts 2006 - 15:27 #12
yep.. ikke det? :(
Avatar billede winzi Nybegynder
07. marts 2006 - 21:45 #13
Jeg synes faktisk det kun er i den ene side af skærmen den er uskarp.

F.eks.

Hvis du har skrivebordet, så har jeg ikoner i begge sider. I venstre side synes jeg teksten under ikonerne er fin og skarp, men i højre side synes jeg tekster er uskarp og lidt sløret?
Avatar billede winzi Nybegynder
30. april 2006 - 21:49 #14
Lukker nu.. Endnu ikke fundet løsning..