Avatar billede cars Nybegynder
03. marts 2006 - 23:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Intet billede på hverken tv eller pc.

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP
Jeg sad og prøvede at få min skærmbillede fra pc´en over på tv´et. i midlertidligt skete der det at mit klare billede på skærmen ikke kom på tv´et. Så nu står jeg med en computer skærm i standby tilstand og en sort tv skærm. Hvordan får jeg skærmbilledet tilbage på computeren. Synes jeg har prøvet alle muligheder. Jeg trykkede på tv mode i programmet tv-tools ( det tror jeg da var navnet.) Jeg har virkelig behov for hjælp.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
04. marts 2006 - 00:21 #1
Prøv at trykke F2
http://tvtool.info/manual95/content/german/tab_config.htm

Hvis ikke du har ændret på "hotkeys" burde det få billedet tilbage på pc'en. Se de øvrige hotkeys i linket.
Avatar billede cars Nybegynder
04. marts 2006 - 00:31 #2
Hvis jeg starter op under fejlsikret tilstand og vælger vga tilstand starter computeren op normalt, hvis jeg ikke vælger fejlsikret så går skærmen i dvale når windows starter op.

Hvis jeg starter op i fejlsikret tilstand og vælger vga tilstand og sætter skærmopløsningen op til normal så går skærmen også ud, også hvis jeg ændre farverne fra 8 bit til 32 bit?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
04. marts 2006 - 00:35 #3
Jeg ville nok afinstallere tv-tool og grafikkortsdriveren i fejlsikret tilstand. Og så starte op i normal tilstand og geninstallere grafikkorts-driveren.

Det burde få den tilbage til normale tilstande.
Avatar billede cars Nybegynder
04. marts 2006 - 00:36 #4
Det prøver jeg lige
Avatar billede cars Nybegynder
04. marts 2006 - 00:40 #5
Kom med et svar Tonny, det ser ud til at virke
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
04. marts 2006 - 00:41 #6
Fint, godt det virkede.

Her er svaret :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
04. marts 2006 - 00:46 #7
Takker for point :)