Avatar billede jensen363 Forsker
03. marts 2006 - 15:16 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

Design af logo

Er der nogen som har lyst til at komme med inspiration til et logo jeg skal bruge på en hjemmeside ... eventuelt kan fortælle mig hvilket miljø et sådant kan udvikles i ?

Logo skal benyttes på en kommende blomsterdekoratør´s hjemmeside.

Tekst/font/udformning skal være romantisk/feminimt

Firmanavnet : Persillepigen

skal indgå i logo

Hvad vil en sådan opgave koste ?
Avatar billede trofo Nybegynder
03. marts 2006 - 16:47 #1
Du er velkommen til at kontakte mig på trofo@trofo.dk, så kan jeg give dig et tilbud.

Mvh
Troels Hansen
www.trofo.dk
Avatar billede ruhe Nybegynder
03. marts 2006 - 16:51 #2
Du må også gerne kontakte mig på lineruhe@hotmail.com, vil også meget gerne gi et tilbud
Avatar billede weblex Nybegynder
03. marts 2006 - 19:15 #3
trofo -> vær opmærksom på - og jeg citerer fra reglerne:

"Det er ikke tilladt, at gøre reklame for andre websider, med mindre det foregår som relevant svar i et spørgsmål. Det er heller ikke tilladt at skrive links til egne websider som del af ens signatur."
Avatar billede flashnoob Nybegynder
03. marts 2006 - 20:34 #4
Jeg kan også give dig et rigtig godt tilbud, hvis du er interesseret :)
morten.flashnoob@gmail.com
Mvh. Morten
Avatar billede ruhe Nybegynder
04. marts 2006 - 13:23 #5
Avatar billede ruhe Nybegynder
05. marts 2006 - 17:11 #7
Avatar billede jensen363 Forsker
06. marts 2006 - 08:25 #8
Sikke en overvældende hjælp ... egentlig havde jeg bare behov for lidt inspiration, og svar på, hvilket medie en logo kunne laves i ... fandt ud af, at jeg selv har Microsoft Photo Draw .... er det også de programmer I andre benytter ?
Avatar billede ruhe Nybegynder
06. marts 2006 - 08:40 #9
Jeg bruger programmet Adobe Illustrator, hvilket er et program der laver vector grafik der er scalerbart. Kender ikke så meget til Photo Draw
Mvh Line
Avatar billede innercitydk Nybegynder
06. marts 2006 - 08:48 #10
Jeg bruger photoshop :)
Avatar billede venchil Nybegynder
10. marts 2006 - 14:18 #11
Jeg gidder egentlig ikke at komme med et bud, da jeg simpelthen synes at ruhes simpelthen er det perfekte i denne sammenhæng.

Men i øvrigt kan jeg anbefale Abobe Illutstrator og Abobe Photoshop til design af professionelle logoer. Alternativt kan man også opnå nogle gode resultater i programmer som The GIMP...
Avatar billede jensen363 Forsker
13. marts 2006 - 10:15 #12
Tak for jeres kreative input ... læg venligst svar
Avatar billede ruhe Nybegynder
13. marts 2006 - 10:17 #13
Det var så lidt :-)
Avatar billede innercitydk Nybegynder
13. marts 2006 - 10:18 #14
Bare ok. håber du kunne bruge det til noget..
Avatar billede jensen363 Forsker
13. marts 2006 - 10:19 #15
ruhe > selv om jeg ikke vil benytte mig af dit forslag, kan jeg kun tilslutte mig kommentaren fra venchil ... super flot design
Avatar billede ruhe Nybegynder
13. marts 2006 - 10:20 #16
Tak skal du ha' det er jeg glad for :-)
Avatar billede jensen363 Forsker
13. marts 2006 - 10:20 #17
innercitydk > også et flot indput fra dig :o)
Avatar billede innercitydk Nybegynder
13. marts 2006 - 10:21 #18
:D takker.