Avatar billede mrfunder Nybegynder
02. marts 2006 - 19:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kører java på apache?

Hej, en ven er ved at lave en java applikation som jeg gerne vil teste på min localhost (Jeg kører i øjeblikket apache, mysql, php)

Kræves der noget for at kunne køre java?
Avatar billede mfalck Praktikant
06. marts 2006 - 08:05 #1
ja - det kommer lidt an på hvad du mener med en applikation i java. Hvis det er en JSP/servlet applikation skal du have en webcontainer (ala Tomcat), hvis det er en J2EE så skal du have en applikationsserver (ala JBoss).
Avatar billede mrfunder Nybegynder
25. februar 2007 - 23:10 #2
lukker