Avatar billede kebb Nybegynder
02. marts 2006 - 10:15 Der er 3 kommentarer

Wanted: .NET mand

Vi søger en deltids PHP mand, der har eftering med hobbyprojekter eller erhvervsarbejde.

Virksomheden ligger oppe i Lyngby. Betaler efter kvalifikationer (120-150 kr.) Der er p.t. 17 ansatte fordelt på fuldtid og deltid. Vi stiller en test opgave, for at være sikker på, at arbejdsforholdet bliver gensidigt tilfredsstillende.

Aktuelle projekter:
- intern PHP og .NET-baseret systemplatform
- systemløsning for undervisningsorganisation
- hjemmeside til IT grossist

Ring 2232 9922 eller send en mail til kb@hostedtechnologies.com.

Mvh. Kevin Bro Beier
Avatar billede kebb Nybegynder
02. marts 2006 - 10:16 #1
Det er en DOT NET mand, der er tale om. Beklager fejlen!
Avatar billede trigemini Nybegynder
06. marts 2006 - 21:28 #2
Det må da være en joke?  En .NET mand til 120 kr. i timen?  Dansk statsborger?  Overvej eventuelt outsourcing, for du finder næppe en habil .NET udvikler til den pris.
Avatar billede hippien Nybegynder
08. marts 2006 - 17:57 #3
Nu skal du tænke på der er mange studerende der ikke har noget bedre at bruge deres tid på :)
De er selv studerende, dem fra hostedtechnologies, men du skal nok regne med at de fakturerer kunderne for det tredobbelte mindst. Så hvis du er dygtig så skulle der da være plads til en smule forhandling :)

Men meget sjovt han siger efter kvalifikationer og 120-150kr - dvs de virkelig dygtige elitesoldater får 150kr ? Jeg må le.