Avatar billede kebb Nybegynder
02. marts 2006 - 10:12 Der er 3 kommentarer

Wanted: PHP

Vi søger en deltids PHP mand, der har eftering med hobbyprojekter eller erhvervsarbejde.

Virksomheden ligger oppe i Lyngby. Betaler efter kvalifikationer (120-150 kr.) Der er p.t. 17 ansatte fordelt på fuldtid og deltid. Vi stiller en test opgave, for at være sikker på, at arbejdsforholdet bliver gensidigt tilfredsstillende.

Aktuelle projekter:
- intern PHP og .NET-baseret systemplatform
- systemløsning for kursusvirk.

Ring 2232 9922 eller send en mail til kb@hostedtechnologies.com.

Mvh. Kevin Bro Beier
Avatar billede hippien Nybegynder
03. marts 2006 - 00:21 #1
Et tip til folk, jeg ved ikke om det bliver aktuelt, om det er noget i overhovedet bekymrer jer om eller ser som en bagatel:

Husk at få betaling for jeres testopgaver hvis de skal bruges til andet end evaluation. Det er ikke lovligt at sælge en funktionalitet uden at betale vederlag til tjenesteyderen medmindre man på andre vilkår har overdraget ejendomsretten for denne.

Jeg ved ikke om det er hostedtechnologies generelle politik, men det var hvad jeg var udsat for.
Hostedtechnologies tager ikke den slags "bagateller" seriøst, men hvis du gør så tænk en ekstra gang før du foretager dig noget.
Avatar billede kebb Nybegynder
03. marts 2006 - 00:28 #2
Hvis der skulle være nogen tvivl ud fra forrige tråd, så understreger jeg, at der ikke betales for testopgave, fremmøde til jobsamtale eller evt. for telefonsamtaler.

Hippien er en uduelig programmør, der efter dag 2 blev bortkastet af virksomheden. Hvis I har lyst til at tale med nogle af vores andre programmører, så send en mail.
Avatar billede hippien Nybegynder
03. marts 2006 - 04:50 #3
Skal jeg forstå det sådan at det er standard procedure at i sælger testopgaverne selvom der ikke betales for dem?

Du nægter det ihvertfald ikke nogen steder.