Avatar billede nikolan Nybegynder
02. marts 2006 - 00:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Outlook.pst

Jeg har slettet denne fil "outlook.pst" inde i windows mappen, da den var inficeret med en virus jeg ikke kunne fjerne. Nu kan outlook (selvfølglig) ikke starte. Men hvordan får jeg filen igen(kan ikke finde den på andre pc'er) eller installere outlook igen?

Win XP pro, SP2.
Avatar billede OWB Novice
02. marts 2006 - 01:08 #1
Hej.

Du burde blot kunne starte Outlook op igen, den kommer (selvfølgelig) med en melding om at den ikke kan finde din gamle outlook.pst fil, det trykker du bare OK til. Efterfølgende kommer der en ny dialogboks, som giver dig mulighed for at browse dig frem til outlook.pst, trykker du også her bare OK, opretter Outlook en ny outlook.pst fil.

Sådan fungerer det i hvert fald i 2003 udgaven.
Avatar billede nikolan Nybegynder
02. marts 2006 - 01:17 #2
Hehe, det er fandme genialt. Hvad er en .pst fil?
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2006 - 01:18 #3
Ja, og hvis det går helt galt, så må du bare proppe Office installations-CD´en i drevet, og geninstallere Outlook.
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2006 - 01:19 #4
En .pst-fil, er den fil som gemmer alle dine mails og kontakter og aftaler. Såmænd ikke andet. ;-)
Avatar billede nikolan Nybegynder
02. marts 2006 - 01:21 #5
Så er godt jeg ikke bruger outlook... :)
Avatar billede OWB Novice
02. marts 2006 - 08:43 #6
He, nej pst filen er aldrig rar at miste hvis man bruger Outlook. :-)

Tak for point