Avatar billede innercitydk Nybegynder
01. marts 2006 - 22:16 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

mere præcis karma tildeling

Hejsa. Jeg har på det sidste taget min færden og fremtoning her på E til eftertragtning da min karma gav mig en idé om at der var noget som kunne gøres bedre. Nu har jeg fået vendt skuden og har modtaget positive reaktioner. Hvilket jeg er meget glad for. Jeg bliver stadig tildelt dårlig karma af en bruger som kategorisk nægter at skrive under. Det undrer mig meget for det giver ingen mening hvad denne bruger skriver. Jeg har samme antal tildelinger så jeg er sikker på at det er den samme bruger der flytter sin dårlige tildeling i toppen hele tiden ved at opdatere den. Her er hvad der blev skrevet i dag:

"Man skal ikke kaste med sten, når man bor i et glashus//"

Jeg har gennmeset de spørgsmål jeg har deltaget i på det sidste og kan ikke finde nogen grund overhovedet. Jeg opfordrer hermed den person som har tildelt karmaen til at uddybe lidt. Hvis der er en grund kan jeg gøre noget ved det. alt andet kan jeg ikke tage særlig seriøs. Jeg regner bestemt ikke med at du skriver herinde, du har jo aldrig underskrevet din karma tidligere, men uddyb lidt i tildelingen hvis det da ikke kun er chikane. Så kan jeg gøre noget ved det!

Vh Nicki
Avatar billede hcma Novice
01. marts 2006 - 22:40 #1
spring op og fald ned på det. du er ikke den eneste som har fået mærkelige karmatildelinger  (da kan da bare kigge lidt på bl.a. min ;o)  )
Avatar billede c-holst Novice
01. marts 2006 - 22:58 #2
Hej innercity. Du er/har tidligere været, og tag mig det nu ikke ilde op, været en lidt skarp profil herinde. Den slags profiler er der nogle få andre profiler, som tænder utroligt meget på. Dette lader de så ofte komme ud gennem disse nærmest forfølgelses agtige tilstande.

andre brugere, i samme situation som dig, har oplevet meget af den slags, og brugt megen engergi på at finde synderne. mit råd til dig i denne anledning, glem det.

som du selv er inde på "taget min færden og fremtoning her på E til eftertragtning"
er dette noget der vil tage brodden af det, men de mest hårdnakkede "karmaspammere" bliver du og alle andre nødt til at ignorere, og evt. more sig over.

personligt finder jeg det også hammerærgeligt at få smadret karmabarometret, men har nået til den erkendelse, at det er spildt energi.

bare lige en lille kommentar fra mig

god vind fremover
Avatar billede innercitydk Nybegynder
01. marts 2006 - 23:03 #3
Tak for svarene, og I har begge to ret. Jeg skal vist ikke gå så meget op i det, men bare holde den standard jeg selv er blevet glad for nu :)
Avatar billede innercitydk Nybegynder
02. marts 2006 - 08:42 #4
Hehe tænkte det nok. Flere dårlig karma pga. den her tråd :D

idag:

"Tudeprins.....du lægger som du har redt"
"http://www.eksperten.dk/spm/691979 :-)"

Kig på den første :) "Lægger".. Hahah jeg lægger æg eller hvad :D
Avatar billede c-holst Novice
02. marts 2006 - 09:42 #5
Har også lige indkaseret en af de gode*G*
Avatar billede innercitydk Nybegynder
02. marts 2006 - 11:22 #6
Den nyeste:

"Tudeprins.....du ligger som du har redt Tuder over andre og så underskriver han ikke sine egne. Du er en meeega tøs"

Nu ved jeg så hvem den er fra, og det ved personen også godt selv!! Lavede du ikke lige en tråd for en uge siden hvor du skrev at nu skulle det være anderledes?!
Avatar billede hcma Novice
02. marts 2006 - 11:41 #7
og denne tråd læses (så vidt jeg kan se ud af deltagernes karmatildelinger) også af et børnehavebarn, for det kan da ikke være et voksent og modent tænkende menneske, som forsøger at obstruere hele meningen med karma.
(er der ikke noget med at det er forbudt at slå på børn, men kraftig spanking på voksne er tilladt ;o)  )
Avatar billede innercitydk Nybegynder
02. marts 2006 - 11:51 #8
:D
Avatar billede innercitydk Nybegynder
02. marts 2006 - 11:58 #9
Wee nu vælter det ind med karma :D

"Opfører sig ekstremt pointliderlig og fremfarende overfor ekspertens brugere!!"
-Ok, skriv lige link til de tråde. Vil jeg gerne se :)

"Lær at tale pænt!! Dårlig karma"
-Tjah, skriv lige link til de tråde. Vil jeg gerne se :)

Sjovt nok kom de med 4 minutters mellemrum, så mon ikke de kommer fra mr.multikonto himself :)
Avatar billede huset Praktikant
02. marts 2006 - 12:19 #10
øhhh

Hvorfor fanden skal jeg modtage denne karma fra dig innercitydk!

"Du er så usmagelig evnesvag at det gør helt ondt!! //Innercitydk"
Avatar billede innercitydk Nybegynder
02. marts 2006 - 12:27 #11
Fodi den karma du tidligere har tildelt mig af en eller anden årsag hele tiden popper op øverst!

Jeg har kun tildelt een karma uden underskrift i meget lang tid (for at se om det var den bruger jeg troede der hele tiden rykkede sine øverst), og 5 minutter efter kom den her:

"Tudeprins.....du ligger som du har redt Tuder over andre og så underskriver han ikke sine egne. Du er en meeega tøs"

Ergo må den være skrevet af den bruger, hvis karma jeg ikke underskrev.

Jeg vil gerne vise dig et scrennshot af mine tildelinger hvis du er i tvivl. Jeg har kun tildelt een dårlig karma, ud af alle dem jeg har givet karma!
Avatar billede innercitydk Nybegynder
02. marts 2006 - 12:27 #12
Desuden er du den eneste jeg nogensinde har giver dårlig karma herinde!
Avatar billede huset Praktikant
02. marts 2006 - 12:33 #13
Har du overvejet ALLE kan kopiere fra min karma og smide den på dig!!

Jeg har ikke tildelt dig en skid, så stop med de latterlige beskyldninger.Mener du jeg står bag med utallige konti, hvorfor fanden anmelder du mig så ikke?

Nu skal jeg give dig en karma
Avatar billede innercitydk Nybegynder
02. marts 2006 - 12:40 #14
Tænk over det huset.. Hvem gider at kigge din karma igennem for at skabe splid? Og hvordan er det lige at tildelingen bliver kædet sammen med mig når den ikke er underskrevet!? Du har utallige dårlige tildelinger der ikke er underskrevet så hvorfor faen bliver jeg ikke også beskyldt for at have lavet dem?! Pudsigt..
Avatar billede hcma Novice
02. marts 2006 - 12:46 #15
innercitydk >>  tror absolut IKKE at huset (med det kendskab jeg har til ham) kunne finde på at give sådanne karmaer (og han har modet/anstændigheden i at signere dem). Han er om nogen blevet svinet til.
Du bør trække din anklage tilbage og give ham en undskyldning, for sådan opfører anstændige folk sig ikke her på eksperten.dk.
Avatar billede huset Praktikant
02. marts 2006 - 12:48 #16
Synes du ikke det er mere underligt jeg dagligt SELV modtager opdateringer i min karma. Hvordan fanden kan jeg på nogenmåde blive kædet sammen med en tildeling til dig. Gætterier, gætterier...hmm nej, lad os sgu da bare give huset skylden.Han er i forvejen et dumt svin så det er nok ham der genere alle på eksperten.

Tag dig forfanden da sammen :(
Avatar billede huset Praktikant
02. marts 2006 - 12:52 #17
Beklager sproget, men er ved at være mættet af de meningsløse beskyldninger :(
Avatar billede innercitydk Nybegynder
02. marts 2006 - 13:56 #18
Det er jeg helt enig i, men jeg kan jo følge med i hvilke der ændrer sig, og hvilke der ikke gør. Huset du ved da for pokker selv at du tidligere har tildelt mig karma med underskrift. De andre tildelinger ændrer sig ikke, men den du lavede for lang tid siden har hoppet frem og tilbage (uden underskrift), og er først i dag underskrevet igen som den var første gang. Jeg lavede en blank karma på din konto i forbindelse med den her tråd, og vupti 5 minutter senere har jeg en karma der beskriver at jeg ikke underskriver! Hvad virker mest logisk. At en gut sidder og overvåger din karma for derefter at tænke arh ja det må være innercity! Det tror jeg simpelthen ikke på..
Avatar billede huset Praktikant
02. marts 2006 - 14:03 #19
"Jeg lavede en blank karma på din konto i forbindelse med den her tråd, og vupti 5 minutter senere har jeg en karma der beskriver at jeg ikke underskriver! Hvad virker mest logisk. At en gut sidder og overvåger din karma for derefter at tænke arh ja det må være innercity! Det tror jeg simpelthen ikke på.."

Tror de fleste ved min karma er den der får flest besøg på E, så mon ikke nok nogen sidder og nyder at se mig hængt ud for dette!

Du kan faktisk tro hvad du vil, men vil ikke finde mig i dine flabede karmatildelinger fordi du MENER jeg står bag. Anmeld mig hvis du mener jeg gør noget forkert, og stop emd at hænge mig ud for noget du ikke har en meter bevis for.

Du kan se jeg allerede har fået en tildeling opdateret, så mon ikke nok nogen følger med her.Problemet med de folk er de ikke tør stå ved hvad de mener, og dem kan jeg kun have ondt af.

Nok meningsløs debat herfra
Avatar billede innercitydk Nybegynder
02. marts 2006 - 14:19 #20
Du er så hellig huset det gør helt ondt.

Giv mig lige en forklaring på hvor den blev af så?!

Læs lige tråden igennem.

Først den her(uden underskrift):
"Tudeprins.....du lægger som du har redt"

Blev så ændret til:
"Tudeprins.....du ligger som du har redt Tuder over andre og så underskriver han ikke sine egne. Du er en meeega tøs"

Men hov, nu er den pludselig gone og istedet er der en fra dig underskrevet. Jeg har ikke så mange tildelinger huset, derfor kan jeg følge med i hvad der sker.
Avatar billede huset Praktikant
02. marts 2006 - 14:23 #21
"Giv mig lige en forklaring på hvor den blev af så?! "

Hvordan pokker skulle jeg vide det.

Du har 8 dårlige, og det er nok mig der har smidt alle sammen ikke.
Hvorfor anmelder du mig ikke for at have flere profiler herinde.

Gider ikke diskutere mere med dig. Fint du har din egen mening
Avatar billede huset Praktikant
02. marts 2006 - 16:41 #22
LOL!!!

13/2-2006: I http://www.eksperten.dk/spm/687211 ligger huset op til en ny stil. Lad os se hvordan det går. Jeg har rettet min 0-karma til middel indtil videre med mulighed for at stige yderligere. Omvendt er der jo også mulighed for at skuffe, men lad os se hvordan det går. Denne er tildelt som en "godt initiativ" karma, men vil blive rettet løbende over den næste tid i relation til om Huset formår at leve op til de gode intentioner. Update pr. 20/2-2006. I det selvsamme spørgsmål hvor han skriver at han ikke burde lade sig provokere, lader han sig provokere. Lars for hulen da!! Kom nu videre. Som tegn på rykket i en dårligere retning, falder karmaen her også fra middel til dårlig. Synd.... Opdatering 2/3-06: Så gled den af sporet igen. http://www.eksperten.dk/spm/691979#rid6127294 Lars, du har tydeligvis ikke evnet at slippe din konfronterende adfærd. Du farer helt op i det røde felt over en enkelt karma og dermed beviser du (endnu en gang) at det du skrev om en ny stil i http://www.eksperten.dk/spm/687211 bare var en illusion. Sørgeligt. Min karma til dig bliver derfor nedjusteret igen... Opdatering senere samme dag: Huset skriver nu i sit minisite: "2/3 2006 13:30>>Hvem tager sig af din mening?" Du gør tydeligvis ikke, men det burde du måske. Den er skrevet konstruktivt med tips til hvordan du kan forbedre dig. Den kommenterer sagligt på det du har lovet og skrevet. Den er konkret med henvisninger til hvor jeg mener det går galt. Jeg har svært ved at gøre mere for at hjælpe dig med at indse hvor kæden hopper af... At denne ikke var skrevet under er en klar forglemmelse, for det gør jeg altid. Jeg sidder dog ikke og følger med i din karma som du påstår på dit minisite - sikke dog en paranoid gang bøvl. Jeg fulgte med i http://www.eksperten.dk/spm/691979 og derfor har jeg været inde og checke din karma efterhånden som spørgsmålet udviklede sig. Tro mig, jeg har langt bedre ting at tage mig til end at checke din karma. Mvh. FCS

Kunne ikke forestille mig FCS glemmer at underskrive sin karma når han på sit minisite skriver

Seriøse E-brugere står ved deres mening og skriver deres begrundede karmatildelinger under med navn.
Avatar billede c-holst Novice
02. marts 2006 - 20:35 #23
Synes også, at man skal være yderst varsom med at smide om sig med beskyldninger og antydninger.

for det første fordi, at der ikke er nogen former for beviser, og der heller ikke kommer nogen.

for det andet fordi, hvis jeg havde lyst til at sætte lidt gang i tingene, skabe noget splid og chikanere bestemte bruger, skulle det ikke tage mig 10 minutter at oprette et par profiler, finde noget smuds, og så begynde at dele karmaer ud, til en bestemt gruppe brugere med en "god diskusionslyst". det kræver vist ikke meget tid her på sitet før man er inde i den side af sagen.

for det tredje, fordi dette site, er et af de få, tror jeg nok, hvor man kan slippe af sted med den slags svineri. forestil jer en trykt avis, som lagde spalter til anonyme tilsvininger,  hvor længe tror i de ville undgå et hav af politianmeldelser

for det fjerde, fordi alle burde ignorere deres anomyme karma, aldrig læse dem, aldrig besvare den, aldrig udlede konklusioner, osv.
lad ikke den forbandede karma ødelægge VORES ALLESAMMENS gode site. før den kom til, måtte enhver stå ved sine kommentarer, og de få fjolser røg hurtigt af banen...

så gutter, ræk hånden frem med en lille undskyldning og en opfordring til forsoning.
Det gør faktisk ikke så ondt, som man frygter, og da slet ikke her på indersiden

Der er rent faktisk plads til alle fornuftige og voksne mennensker her på sitet

bar lige et lille øf herfra
Avatar billede fcs Novice
03. marts 2006 - 06:30 #24
Det var nu rent faktisk en forglemmelse af jeg ikke underskrev.

God weekend til alle.

FCS
Avatar billede huset Praktikant
03. marts 2006 - 08:37 #25
Kæft du skuffer mig FCS!!

Sjovt nok har du glemt det HVER eneste gang du har opdateret din karma. Dertil har du hurtig kommenteret den hvis jeg gav feedback via minisite.

Synes du skulle skamme dig :(
Avatar billede innercitydk Nybegynder
04. marts 2006 - 14:02 #26
Huset og jeg har i dag renset luften. Jeg opfordrer andre til at gøre det samme..

Peace
Avatar billede c-holst Novice
05. marts 2006 - 12:51 #27
for at understøtte min tidligere kommentar lidt, kunne i jo lige tjekke min karma...

ps hvor er det nu lige man anmelder den slags svineri

140230 lyder rigtigt god, på dne måde er E! jo blevet et bedre sted for alle
Avatar billede innercitydk Nybegynder
06. marts 2006 - 08:52 #28
Marker karma teksten ved at klikke på den og tryk på anmeld nederst. Karmaen er markeret når teksten er grå.

Vh
Avatar billede huset Praktikant
06. marts 2006 - 09:51 #29
Du ved godt det ikke er mig - så synes du skulle kontakte coadmin og forklare det