Avatar billede sithlord Nybegynder
27. februar 2006 - 22:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af en side

Hey

Vil gerne høre jeres meninger om denne side: http://duelofthefates.frac.dk

alt kritik modtages, og foreslag er meget velkomne...
Avatar billede trekkies Juniormester
27. februar 2006 - 23:17 #1
Ok side, men lidt flere farver vil være godt.

I baggrunden bliver der brugt en sort farve med hvide prikker, det minder en del om sne.
Hvis der ikke stod "Star Wars" i toppen af siden, ville jeg ikke vide hvad sitet er til.
Avatar billede zappa Nybegynder
28. februar 2006 - 07:34 #2
- måske flere farver, kan ødelægge designet.
- de grå menu-links kunne godt være tydeligere.
Avatar billede bongo Novice
28. februar 2006 - 16:39 #3
jeg kan godt lide minimalismen. Både med fravalget af farver, og også den sparsomme tekst. Der er nemlig kun lige tekst nok til at man kan forstå hvad det hele drejer sig om, ikke noget overflødigt fyld.
Jeg synes den øverste hvide linie i designet er lidt mærkelig. Resten af baggrunden består af kun bløde kanter, så hvorfor denne lige skarpe streg foroven? Det ser næsten ud som om der mangler noget, og man kan scrolle op for at finde mere.
Alt er i sort/hvid, undtagen de to links på forsiden, Firefox og chart.dk. Kan du ikke gøre noget ved det? Kan du ikke lave et tekstlink til Firefox?

Held og lykke med det hele!
Avatar billede jarl-g Nybegynder
28. februar 2006 - 17:01 #4
Jeg syntes alt er SUPER fint...Der er bar' en "Bug"

på Forsiden, Medvirkende og Kontakt er Baggrundsbilledet i en anden position end de andre...Lidt irreterende at det hele rykker sig...

Mvh

Jarl-G
Avatar billede sithlord Nybegynder
28. februar 2006 - 17:18 #5
det med den hvide linie øverst er kun i Internet Explorer, og jeg arbejder på at få den fjernet...

jarl-q hvilken opløsning bruger du? jeg kan selv få den til at virke i 1024x768 og i 1280x1024... der er vist nogle problemer med 800x600