Avatar billede urix Nybegynder
27. februar 2006 - 09:31 Der er 8 kommentarer

Web Camera : slukker computere

efter instalering af web camera og driver slukker min computeren og starter igen:Jeg har købt camera sammen med en anti virus og Skype og intallere de hele jeg har problemer.Kan du hjælpe?
Avatar billede levithan Nybegynder
27. februar 2006 - 10:52 #1
slukker og starten den hele tiden eller hvordan?
Avatar billede urix Nybegynder
27. februar 2006 - 11:49 #2
den slukker ligepludslig efter ca 30 mn og starter af sig selv og kører et stykke tid og slukker igen...
27. februar 2006 - 13:01 #3
... og kun når de enhed er 'på' ?
Avatar billede urix Nybegynder
27. februar 2006 - 13:32 #4
mest.først kommer meddelelse:generic host process for win 32 services har fundet en fejl og afsluttes...send fejl rapport.bagesfter slukker computeren og starte igen
27. februar 2006 - 18:24 #5
Fabrikat/type/leverandør af dit web camera ?

... måske idé: Fjern alt mht den brugte driver (evt. Enhedshåndteringen) og/eller [Fjern programmer] ...
Undersøg hos "web camera"'s hjemmeside om der skulle være en opdateret/nyere driver/program stump ?
Avatar billede urix Nybegynder
27. februar 2006 - 19:10 #6
der står pro|series på camera og jeg har ikke fundet hjemmeside til den.
28. februar 2006 - 10:54 #7
... har på fornemmelsen at det ikke (kun) er Webcamera's skyld - men noget andet 'snavs' ...

Rul proceduren herfra -> http://www.eksperten.dk/artikler/755
Avatar billede urix Nybegynder
28. februar 2006 - 15:33 #8
ok jeg gøre det nu,tak på forhånd