Avatar billede pinball Nybegynder
25. februar 2006 - 19:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

konvertering af videoklip til nokia

hej

jeg vil gerne ha et quicktime videoklip over på min nokia 6230i mobiltelefon.

spørgsmålet er så hvilket format jeg skal konvertere til og hvordan. har prøvet med nokia pc suite men uden succes..

nogen som er ekspert på området og som kan hjælpe???
Avatar billede mjl Nybegynder
25. februar 2006 - 22:09 #1
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. februar 2006 - 23:26 #2
Nokia 6230i har ikke Symbian OS.

/theSurfer
Avatar billede pinball Nybegynder
26. februar 2006 - 19:09 #3
øv :(
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. februar 2006 - 19:11 #4
superman2006> Hvorfor lukker du?
Jeg skrev bare at Nokia 6230i ikke har Symbian OS, som var en besked til "mjl".. det har ikke noget med videofiler at gøre..

/theSurfer
Avatar billede Mads Nybegynder
23. marts 2006 - 23:32 #5
Nokia Multimedia Converter 2.0 kan let konvertere til 3gp. Hvilket filformat er det, du skal have konverteret?

Multimedia Converter kan iøvrigt hentes her:
http://www.forum.nokia.com/main/0,,034-63,00.html
Du skal oprette dig som bruger først, og derefter kan du hente det :)