Avatar billede bva Nybegynder
25. februar 2006 - 16:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fejlmelding ved lukning af C5 version 2.00

Jeg har netop fået ny pc, og har installeret C5 på maskinen.
Jeg har Windows XP, og når jeg lukker C5 ned får jeg en fejlmelding som lyder:

SmartHeap Library:c5w32.exe - Programfejl
Instruktionen ved "0x01181610" referede hukommese ved "0x01181610". Hukommelsen kunne ikke "read".
Klik på OK for at afslutte programmet.

Er der nogen der kan hjæpe mig, så jeg kommer af med denne fejlmeddelelse.
Avatar billede mariaf Juniormester
26. februar 2006 - 15:46 #1
Du kan forsøge dig med at installere version 2.0 på pc'en - altså ikke bare kopiere den ind. Det hjælper måske, men lige netop vesion 2.0 er ikke en af de mest vellykkede. Jeg ville klart anbefale at blive opdateret - om ikke andet så til en 2.10
Avatar billede bva Nybegynder
26. februar 2006 - 22:21 #2
Jeg har installeret programmet først. Allerede her kom samme fejlmelding, og da jeg lavede en restore fra en Backup fortsatte det.
Avatar billede mariaf Juniormester
26. februar 2006 - 22:42 #3
Du huskede at installere som administrator, og du har checket for rettigheder?
Ellers må du i gang med en opdatering.
Avatar billede bva Nybegynder
26. februar 2006 - 22:49 #4
ja, jeg er administrator, og alle rettigheder er kontrolleret.