Avatar billede Kengun Praktikant
24. februar 2006 - 13:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Oplysninger faldet ud fra bruger?

Jeg kom tilfeldigvis over en lille fejl. Det her er lige et eksempel, se lige her: http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=lordhead&option=karma . Som i kan se så har Lordhead pt. 82% i karma. Men som i ser så vises ingen af karmagivningerne. Jeg har selv givet Lordhead meget god karma, men den vises altså ikke. Dette gjelder ikke bare Lordhead men også mange andre brugere. Er dette noget der vil blive rettet?
Avatar billede snowball Novice
24. februar 2006 - 13:37 #1
Grundet en fejl i systemet, så bliver karmaer der er givet før januar 2005 ikke vist, men de tæller stadig med i det samlede gennemsnit.

IDG er flere gange blevet gjort opmærksom på fejlen.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede Kengun Praktikant
24. februar 2006 - 13:39 #2
ok, tusind tak for oplysningen :)
Avatar billede fcs Novice
01. marts 2006 - 09:40 #3
Hvis man selv har givet karmaér inden januar 2005, kan man som afgiver klikke ind på personen, og opdatere dem, så kan den person der har modtaget den  se den igen. jeg har selv lige revideret alle mine karmaafgivelser og på den måde opdateret så også de gamle blev synlige igen. ;o)
Avatar billede huset Praktikant
02. marts 2006 - 16:43 #4
Beklager spam, men er lidt nysgerrig. Jeg har længe fået opdateret en karmatildeling uden underskrift, og nu er den pludselig underskrevet med FCS.

Så derfor FSC, har du smidt denne til mig

13/2-2006: I http://www.eksperten.dk/spm/687211 ligger huset op til en ny stil. Lad os se hvordan det går. Jeg har rettet min 0-karma til middel indtil videre med mulighed for at stige yderligere. Omvendt er der jo også mulighed for at skuffe, men lad os se hvordan det går. Denne er tildelt som en "godt initiativ" karma, men vil blive rettet løbende over den næste tid i relation til om Huset formår at leve op til de gode intentioner. Update pr. 20/2-2006. I det selvsamme spørgsmål hvor han skriver at han ikke burde lade sig provokere, lader han sig provokere. Lars for hulen da!! Kom nu videre. Som tegn på rykket i en dårligere retning, falder karmaen her også fra middel til dårlig. Synd.... Opdatering 2/3-06: Så gled den af sporet igen. http://www.eksperten.dk/spm/691979#rid6127294 Lars, du har tydeligvis ikke evnet at slippe din konfronterende adfærd. Du farer helt op i det røde felt over en enkelt karma og dermed beviser du (endnu en gang) at det du skrev om en ny stil i http://www.eksperten.dk/spm/687211 bare var en illusion. Sørgeligt. Min karma til dig bliver derfor nedjusteret igen... Opdatering senere samme dag: Huset skriver nu i sit minisite: "2/3 2006 13:30>>Hvem tager sig af din mening?" Du gør tydeligvis ikke, men det burde du måske. Den er skrevet konstruktivt med tips til hvordan du kan forbedre dig. Den kommenterer sagligt på det du har lovet og skrevet. Den er konkret med henvisninger til hvor jeg mener det går galt. Jeg har svært ved at gøre mere for at hjælpe dig med at indse hvor kæden hopper af... At denne ikke var skrevet under er en klar forglemmelse, for det gør jeg altid. Jeg sidder dog ikke og følger med i din karma som du påstår på dit minisite - sikke dog en paranoid gang bøvl. Jeg fulgte med i http://www.eksperten.dk/spm/691979 og derfor har jeg været inde og checke din karma efterhånden som spørgsmålet udviklede sig. Tro mig, jeg har langt bedre ting at tage mig til end at checke din karma. Mvh. FCS

Kunne ikke forestille mig FCS glemmer at underskrive sin karma når han på sit minisite skriver

Seriøse E-brugere står ved deres mening og skriver deres begrundede karmatildelinger under med navn.
Avatar billede fcs Novice
03. marts 2006 - 06:32 #5
Det var en forglemmelse - det beklager jeg.

God weekend til alle.

FCS
Avatar billede huset Praktikant
03. marts 2006 - 08:37 #6
Kæft du skuffer mig FCS!!

Sjovt nok har du glemt det HVER eneste gang du har opdateret din karma. Dertil har du hurtig kommenteret den hvis jeg gav feedback via minisite.

Synes du skulle skamme dig :(
Avatar billede huset Praktikant
04. marts 2006 - 12:58 #7
Citat din karma

Du er da for klam. http://www.eksperten.dk/spm/691979 Føj for pokker. Så er man da ikke ret gammel. Må sige at du gør dig godt i børnehaven.\\mvh. huset

Går ud fra du ved jeg ikke har smidt den