Avatar billede andet Nybegynder
20. februar 2006 - 17:35 Der er 11 kommentarer

Problemer med lydstyrke

Hej
Har fået problemer med programmet der kan justere lydstyrken.
Har mit lydstyrke ikon placeret nede ved uret, men når jeg dobbelt klikker på det så loader den ikke lydstyrke programmet, der bliver oprettet et ikon i min start linje men så heller ikke mere programmet åbner aldrig.
Findes der et andet program der kan det samme eller er det nogen der har hørt om dette problem før?
M.v.h
Morten
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
20. februar 2006 - 19:19 #1
Hej Morten gå ind i kontrolpanel>lyd tale,lydenheder derinde kan du indstille det hele vedrørende lyd.
Avatar billede andet Nybegynder
21. februar 2006 - 11:44 #2
Ja der kan jeg ændre på lydstyrken, men kan ikke få adgang til Avanceret, det er de avancerede indstillinger jeg gerne vil ændre.
Avatar billede thov Forsker
21. februar 2006 - 15:28 #3
Du skal ikke dobbeltklikke på ikonet, men højreklikke, så åbner 'indstillinger for lydstyrke' og 'juster lydegenskaber'.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
21. februar 2006 - 15:40 #4
Der må være sket noget med din Windows, kan godt være du bliver nødt til at lave en repair. Hvis ikke den vil åbne avanceret.

http://www.wintip.dk/xp/guides/recover/recov_cons.htm
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
21. februar 2006 - 15:50 #5
Avatar billede andet Nybegynder
21. februar 2006 - 18:27 #6
Citat: Du skal ikke dobbeltklikke på ikonet, men højreklikke, så åbner 'indstillinger for lydstyrke' og 'juster lydegenskaber'.

Virker heller ikke :)
Ville gerne undgå en repair hvis jeg kunne. Nogen der kender et program der kan det samme?
M.v.h
Morten
Avatar billede allanfo Praktikant
21. februar 2006 - 18:29 #7
Prøv at afinstallere driverne til dit lydkort, og derefter genstart. Så skulle win installere driverne forfra, og med lidt held også programmet, der regulerer lydstyrken.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
21. februar 2006 - 19:35 #8
Hvis det er et Creative lydkort du har, mener jeg man kan hente noget der ligner det af Windows.
Avatar billede andet Nybegynder
21. februar 2006 - 20:10 #9
Mit lydkort er et Realtek AC'97 Audio...
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
21. februar 2006 - 20:17 #10
Prøv at gå ind i kontrolpanel>ude tv. andre indstillinger i kontrolpanel, prøv at se om der ligger noget AC 97 der.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
21. februar 2006 - 22:14 #11
Det er ikke sikkert der står AC 97, har været inde og kigge på en af mine maskiner der kører med AC 97, der står CMI audio config