Avatar billede kristiangh Nybegynder
18. februar 2006 - 17:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

AMD tør jeg ta springet?

hehe ja som sagt så skal jeg til at skifte til AMD og det er jeg lost.......Jeg vil ha en Athlon64 4000+ og det skal nok sidde på et Abit Fatalty bundkort og et x1900xtx sapph kort,jeg har HD en raptor 15000rpm og en billig 420w strømforsyning (er det nok).
Men hvilke ram skal man købe ?? det hele skulle hels ikke blive over 13000kr (har skærm)... det hele skal jo helst passe så godt sammen som mulige Og jeg skal ikke Oc på nogen måde så den skal sådan set bare køre som den er købt!! Håber i kan hjælpe.
Avatar billede huset Praktikant
18. februar 2006 - 18:04 #1
Lækkert system du kigger på!

http://www.computer-parts.dk/cgi-bin/shop/BL2KIT6464Z402.html

Passer perfekt og yder som RAM til 2.000+
Avatar billede kristiangh Nybegynder
18. februar 2006 - 18:12 #2
Jeg ¨har hørt at dual ram med amd er skod de vil helst trække på en ram blok er der noget i det eller....Jeg ville faktisk gerne ha 2mb ram (det er KUN en spille maskine ) kan du finde nogle der er virklig rykker..?:D
Avatar billede huset Praktikant
18. februar 2006 - 19:28 #3
Det gør dem jeg linker til, og super dyre RAM får du ikke glæde af alligevel da de kun er til spil. AMD virker på alle områder ligeså godt som med Intel.

Ville smide 2GB value RAM i eller tage de RAM jeg linker til. Bedre RAM fåes ikke i den prisklasse
Avatar billede huset Praktikant
18. februar 2006 - 19:31 #4
Avatar billede kristiangh Nybegynder
18. februar 2006 - 19:35 #5
sådan?