Avatar billede evildoctor Praktikant
18. februar 2006 - 13:40 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Bluetooth dongle

Har en Ipaq 2210.
Ved man kan få en sådan bluetooth dongle så jeg kan synkronisere og gå på nettet via min stationære maskine, ikke?
Kan bare ikke lige finde dem på EDB-priser.

Hjææææælp!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
18. februar 2006 - 15:21 #1
Ifølge HP kan du få et kabel.
Avatar billede perhol Seniormester
18. februar 2006 - 16:09 #3
HP iPAQ h2210 er udstyret med bluetooth.
Hvis det er præcis sådan en du har, er det en bluetooth dongle til den stationære du har brug for.
Har selv sådan en fra Jensen, men den virker ikke helt tilfredsstillende.
Jeg kan dog gå på nettet med 2210'en men det er ikke lykkedes at synkronisere.
Har også lige været på EDBpriser.dk og kunne heller ikke finde noget. Det kunne måske være en ide at søge på producenternes hjemmesider.
Som sagt synes jeg dog ikke at Jensen er noget at gå efter!
Avatar billede annikadk Nybegynder
18. februar 2006 - 16:50 #4
mener at Netto eller Aldi har en dongle i denne reklame.
Hvordan den virker skal jeg så ikke kunne sige.
Avatar billede evildoctor Praktikant
18. februar 2006 - 18:56 #6
>james t: Ja, de første 2 indlæg var jo lidt ved siden af ;)
Men det sidste her - helt fantastisk!
Det var akkurat det jeg ledte efter. Takker så meget!