Avatar billede cleecer Nybegynder
17. februar 2006 - 22:10 Der er 3 kommentarer

Hjælp til 3D knapper

jeg er ved at lave en knap der senere skal indgå i et site på nettet, men har ingen erfaring med 3d studio max !

Jeg har en eksisterende 3d studio max fil med en knap der har en animation hvor den drejer rundt om sig selv. selve pictogrammet på knappen skal skiftes ud med et logo. efter at pictogrammet er skiftet ud med logoet skal jeg have eksporteret de enkelte frames i animationen som billeder(gerne jpg).

max filen + logo kan downloades her:

www.wannapixel.dk/3dmax/01max.zip

Håber der er nogen der kan fortælle mig hvordan jeg skal klare udskiftningen af pictogrammet og den senere eksportering af de enkelte billeder.
Avatar billede osborne Nybegynder
17. februar 2006 - 23:27 #1
Jeg prøvede at loade denne fil i 3ds max.

Du skal have tilgang til 3ds max + Brazil R/S render (sidstnævnte har jeg ikke pt. installeret, og kan derfor desværre ikke hjælpe dig). Det ser også ud som om max filen er lavet med en tidligere version af max end den nuværende max 8 SP1?
Avatar billede t-johansen Juniormester
20. marts 2006 - 23:00 #2
Har taget filen under behandling.

Har ikke renderet den i brazil da jeg ikke har renderen, men det er heller ikke nødvendigt. I stedet er den renderet i max'es egen render.

Ved ikke helt præcis hvilke farver du havde tænkt dig da jeg ikke kunne opsnappe farverne pga brazil materialerne.

Har renderet den i små filer håber du kan bruge det, eller arbejde videre med det.

www.vgraphics.dk/vgraphics-old/temp/01max-reg.rar

filen indeholder:
Redigeret logo.png
ny max fil
0-100 logoani.jpg filer dvs billeder af animation.

Thomas johansen
Avatar billede t-johansen Juniormester
20. marts 2006 - 23:00 #3
Håber du kan bruge det