Avatar billede ber Juniormester
15. februar 2006 - 22:36 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Helvetica font savnes i winXP SP2

Jeg opdager pludselig, at jeg ikke har Helvetica på min pc. Mystisk! Hvor finder jeg den. Har ikke tjekket min installations-cd endnu, for jeg mener ikke at have udelukket den. Kører Windows XP SP2 og Office 2002.

Kan nogen hjælpe asap? pft og venlige hilsener
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2006 - 22:54 #1
Nogen siger at Helvetica er blevet en 'købefont' den findes dog i en ældre version af PM - tror det er PM5 og måske også i PM 65 -

Som erstatning bruges Ariel

Jeg har den 'måske' - hvis det er meget nødvendigt
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2006 - 23:01 #2
ber: Jeg har lige bedt min kilde til fonte (font til fonte) sende den til mig. Du hører fra mig i morgen.
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2006 - 23:03 #3
Beklager havde ikke Helvetica (ikke under det navn)
Avatar billede ber Juniormester
16. februar 2006 - 00:30 #4
MEGA mange tak for hurtige svar og forklaring. Foretrækker selv Arial frem for Helv., så det kan være derfor, jeg ikke har bemærket, at den 'manglede'. Min kunde ønsker Helv., og jeg må jo give valgmuligheden. ->hans-jensen: Det er forhåbentlig en driftssikker (original) udgave, du kan sende/henvise til? Mere af hensyn til print og det, så der ikke går ged i opsætningen. Fik i øvrigt et chok, da jeg så priserne på nettet ...
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2006 - 10:15 #5
skriv til mig på hansjensens...hotmail.com, så sender jeg dem ad den vej.
Avatar billede ber Juniormester
17. februar 2006 - 13:53 #6
Har du fået min mail?
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2006 - 11:15 #7
Fik dem i aftes - de er netop sendt.
God fornøjelse.
Avatar billede ber Juniormester
19. februar 2006 - 11:11 #8
-> hans-jensen - læg lige et svar, så vi kan få lukket spm.
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2006 - 20:01 #9
Yezzzzz!!
Avatar billede ber Juniormester
23. februar 2006 - 00:55 #10
Jamen, du har sendt en kommentar :-)
Avatar billede ber Juniormester
25. juli 2006 - 21:16 #11
Lukker spm.