Avatar billede blacks Mester
15. februar 2006 - 13:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Antal på ordrelinien hvordan ændres decimalerne til fx. 4

Hejsa,

Hvordan ændre jeg antal decimaler der kan ses på ordrelinien i feltet Antal?
Avatar billede phase5 Nybegynder
15. februar 2006 - 15:03 #1
Der er en property på feltet på formen som hedder NoOfDecimals. Sæt den til det ønskede antal. Dette burde gøre det.

For at ændre det, skal du dog have adgang til formen gennem AOT'en.

MVH

Morten
Avatar billede blacks Mester
15. februar 2006 - 15:28 #2
Jeg har adgang til AOT'en men kan du være lidt mere specifik? det er ikke lige der jeg plejer at komme. (Jeg er i et test miljø) :-)
Avatar billede phase5 Nybegynder
15. februar 2006 - 15:32 #3
OK,

Jeg går ud fra at det er salgsordre linien du vil ændre på.

Du går ind i AOT'en og åbner Forms. Så finder du SalesTable. Går ned under designet, og finder gridet på linin. Det ligger i en gruppe der hedder Overview. Så finder du feltet, og vælger egenskaber. Så ændrer du egenskaben og gemmer formen.

Morten
Avatar billede blacks Mester
16. februar 2006 - 10:16 #4
Hej Morten,

Det virker ikke desværre. Så hører jeg at det skal være på Extended Data Typerne der skal rettes, hvad betyder det?

/Den ikke særlige smarte.
Avatar billede phase5 Nybegynder
16. februar 2006 - 10:22 #5
Hej,

Det er rigtigt at man også kan ændre det på EDT'en, men så skal man være opmærksom på at det slår igennem på hele systemet, og ikke kun på den på gældende form.

Den egenskab du har sat på formen skal fjernes igen, ellers overstyrer den den egenskab du nu vil sætte på EDT'en.

Du går ind i AOT'en og finder den EDT der hedder SalesOrderedQty, der kan du så sætte din egenskab. Men husk at det slår igennem på alle rapporter og forms hvor denne datatype bruges.

Så du bør nok køre en krydsreference og finde ud af på hvilke forms og rapporter datatypen bruges.

Morten
Avatar billede blacks Mester
16. februar 2006 - 10:26 #6
Tak Morten, Hvordan kan jeg give dig et par ekstra point for dette?
Avatar billede phase5 Nybegynder
16. februar 2006 - 10:28 #7
Du kan oprette et nyt spørgsmål, som jeg så svarer på :-)
Avatar billede blacks Mester
16. februar 2006 - 10:34 #8
Der er nu kommet en der hedder spørgsmål til phase5