Avatar billede tdaugaard Nybegynder
30. april 2001 - 09:27 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

\"Spørgsmål (brugernavn) har fået point for\" mulighed

Da jeg ikke lige har været på nettet/eksperten siden torsdag morgen sidder jeg nu og funderer over hvordan pokker \"makse\" lige pludseligt er havnet oppe på \"min\" 3. plads på Top 10, derfor kom jeg lige til at tænke på at det faktisk kunne være meget rart med en

\"Spørgsmål (brugernavn) har fået point for\"

funktion under en bruger profil. Den funktion skulle så liste de spørgsmål som en bruger har fået point for, sorteret efter hvornår svaret var accepteret. F.eks. noget a\'la:

Spørgsmål, Point, Dato

Spørgsmål: Titlen evt. med antal point i parantes: \"Hvordan er det liige jeg klarer denne her ? (60 pts.)\"

Point: Antal point den pågældende bruger fik i spørgsmålet. Evt. \"0\" hvis det var brugerens eget spm.

Dato: Datoen svaret/svarene blev accepteret.

Hvad siger i andre !?
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
30. april 2001 - 09:29 #1
Jeg synes det er en fin ide....og detburde ikke være noget problem og få det ind under profilen!

/JB
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
30. april 2001 - 09:31 #2
Jeg tror heller ikke det er noget der kunne tage SÅ lang tid igen at lave ..
Avatar billede kee.... Nybegynder
30. april 2001 - 09:32 #3
God iden.... så kan jeg holde øje med hvem der tager min plads 16361 *griner*

J/K

Synes faktisk det er en fin ide.... :o)
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
30. april 2001 - 09:37 #4
Du har da godt nok ejerfonemmelser hva\'?

\"Min 3. plads...\"

Jeg bevogter min 9653. plads med flid!

ideen er god nok...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
30. april 2001 - 09:40 #5
morten_dyrekilde:>
#1 er erikjacobsen\'s
#2 er sjensen\'s (indtil jeg overtager den ;o))
#3 er MIN *GG*

Avatar billede netsrac Praktikant
30. april 2001 - 12:00 #6
Er det ikke det man kan se under Spørgsmål besvaret af <BRUGERNAVN> ?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
30. april 2001 - 12:04 #7
netsrac:> nej da ... under \"Spørgsmål besvaret af..\" kan du kun se at en bruger har svaret på det, men ikke om brugeren har fået point og hvor mange brugeren har fået hvis det er tilfældet.
Avatar billede netsrac Praktikant
30. april 2001 - 13:27 #8
Hm..jamen det er da kun accepterede svar der ligger under det punkt, så det eneste det kan være er hvis pointene er delt mellem flere eller er jeg helt gal på den ?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
30. april 2001 - 13:30 #9
netsrac:> jeg kan jo godt svare på et spørgsmål uden at få point for det ... hvis mit svar bliver afvist står spm.\'et stadig under \"Spørgsmål tdaugaard har besvaret\" .. det jeg foreslår skal KUN liste de spørgsmål hvor:

Brugeren har svaret og fået point, og derudover skal listen istedet for spørgsmålets antal point vise hvor mange point brugeren fik.
Avatar billede staz Nybegynder
30. april 2001 - 13:33 #10
Det synes jeg også ville være en god ide. Og nu vi snakker og pladser så er jeg fx. på 5683, men 16361´n plads. Hvor mange brugere er her egenteligt, og hvor mange er seriøse.

---- Staz ----
Avatar billede netsrac Praktikant
30. april 2001 - 13:42 #11
Det kan godt være det er mig der er dum, men under \"Spørgsmål besvaret af netsrac\" står da kun spørgsmål hvor ens svar er accepteret, eller tåger jeg bare for meget ?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
30. april 2001 - 13:48 #12
Du tåger vist lidt for meget ... der er jo både Åbne og Lukkede spørgsmål (eller \"Spørgsmål med accepteret svar\") der står der .. og lukkede spm.\'s er jo ikke kun dem som du har fået point for, men også dem hvor dit svar er afvist ..
Avatar billede prodic Mester
30. april 2001 - 13:57 #13
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
30. april 2001 - 13:59 #14
prodic:> jo, men der står INTET om om jeg fik point i det pågældene spørgsmål ej heller hvor mange point jeg fik HVIS jeg fik point.
Avatar billede netsrac Praktikant
30. april 2001 - 14:01 #15
prodic >> Det er lige netop den jeg snakker om, men det er tydeligvis ikke den...
Avatar billede prodic Mester
30. april 2001 - 14:03 #16
Nå på den vis altså en optegnelse over hvor mange point du fik i det pågældende spørgsmål??
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
30. april 2001 - 14:05 #17
Som jeg har skrevet i mit forslag:

En liste over spørgsmål som en bruger har svaret på og fået point. Listen skal vise:

Spørgsmål, Point, Dato

Spørgsmål: Titlen evt. med antal point i parantes: \"Hvordan er det liige jeg klarer denne her ? (60 pts.)\"

Point: Antal point den pågældende bruger fik i spørgsmålet. Evt. \"0\" hvis det var brugerens eget spm.

Dato: Datoen svaret/svarene blev accepteret.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
30. april 2001 - 15:52 #18
Jeg mener som Prodic det er det givne link. Det er ikke muligt at se pointfordeling, men du kan sortere efter point, og dermed se de spm. som har indeholdt flest point. Så skulle det være muligt at finde frem til de aktuelle spm., som er skyld i hastige ryk op af listerne. Den modifikation du omtaler, må vi så se på.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
30. april 2001 - 16:11 #19
Det er meningen at man skal kunne se DIREKTE i listen hvor mange point brugeren fik for det pågældende spørgsmål således at man ikke skal sidde og kigge 30+ spørgsmål igennem for at finde ud af at brugeren egentlig kun har fået \"store\" point i et spørgsmål ..
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
30. april 2001 - 16:17 #20
Det er jeg med på.