Avatar billede nordberg Nybegynder
14. februar 2006 - 16:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Adobe InDesign CS2 - LAANGSOM

Jeg har installeret Adobe InDesign CS2, på en Pentium 4, 2,8GHz, 512MB ram. Men når jeg starter programmet op, så går der 5-9 min. inden jeg kan bruge det. Under påstart er der de traditionelle Adobe-opstarts billeder, hvor der initialiseres forskellige ting. Her står InDesign så stille på Initializing the SING gaiji sytem, i en rum tid, hvorefter den starter op. Nogen der kender noget til dette?
Avatar billede overchord Nybegynder
14. februar 2006 - 17:03 #1
Der ligger en post om det her:
http://forums.macosxhints.com/archive/index.php/t-47737.html

Det er til mac, men du skriver ikke om det er PC eller mac, saa ved ikke om det kan bruges.
Avatar billede overchord Nybegynder
14. februar 2006 - 17:06 #2
Avatar billede prodic Mester
14. februar 2006 - 17:14 #3
Tjek evt. Adobe's InDesign.support forum. Søg på "SING gaiji", og du finder den rigtige tråd.
Et råd fra tråden går på at afinstallere Adobe Type Manager, og reinstallere den for netop at "aflive" problemer med SING-fonten.
Avatar billede nordberg Nybegynder
15. februar 2006 - 10:54 #4
overchord: Tak for svaret, det hjalp gevaldigt!
Avatar billede overchord Nybegynder
15. februar 2006 - 11:08 #5
ok godt at du kunne bruge det. Deres nyere bridge-installer/update skulle vist fungere bedre, saa hvis du faar brug for det igen kan du jo altid proeve at geninstallere. Smider lige et svar hvis du kunne bruge informationen ovenover ;-)