Avatar billede c-p-h Nybegynder
14. februar 2006 - 11:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at få computer på netværket

Jeg har problemer med at få en ny computer på netværket.

Der er 6 andre computere der alle har XP Pro eller Home som í forvejen er på netværket. Når jeg så køre netværksguiden igennem på den nye computer virker det ikke. Jeg kan ikke se de delte mapper og de andre computere kan ikke se de delte mapper på den nye.

Hvad kan jeg gøre? Har deaktiveret Windows' firewall uden held.

Under "netværksforbindelser" har jeg "1394-forbindelse", "trådløsforbindelse" og "LAN-forbindelse". Netværket skal bare køre LAN så har derfor deaktiveret den trådløse forbindelse.
Avatar billede gudmundp Praktikant
14. februar 2006 - 11:41 #1
er alle computere medlem af den samme arbejdsgruppe
14. februar 2006 - 11:43 #2
Avatar billede c-p-h Nybegynder
14. februar 2006 - 11:46 #3
Ja alle computerne er medlem af samme arbejdsgruppe.
Avatar billede gudmundp Praktikant
14. februar 2006 - 12:02 #4
hvilken ip adresse får computeren
Avatar billede c-p-h Nybegynder
26. marts 2007 - 22:33 #5
luk