Avatar billede champfan Praktikant
13. februar 2006 - 20:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvad mener I om AVG Antivirus + Firewall?

Jeg har brugt AVG Antivirus i gratisversionen i flere år, og været super tilfreds. Den har snuppet alt og kører stille og roligt med minimalt resourceforbrug.

Nu har Grisoft introduceret AVG 7.0 bundlet med deres egen Firewall til en yderst fornuftig pris. Er der nogen som har erfaring med AVG Firewall? Jeg kan ikke rigtig finde nogen test af den på nettet.

Hvad siger eksperterne?

\champfan
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. februar 2006 - 20:15 #1
Det er et ok tilbud og ganske fornuftige produkter som en almindelig bruger sagtens kan leve godt og tilfreds med.

Personlig har jeg andre præferencer, men en stor del af det skyldes at jeg kender disse produkter bedre. Køb du bare
Avatar billede torappelt Nybegynder
13. februar 2006 - 22:16 #2
Prøv lige at checke www.spywarefri.dk og deres anbefalinger...
Avatar billede champfan Praktikant
13. februar 2006 - 22:28 #3
Hvilke preferencer har du, bufferzone?
Avatar billede champfan Praktikant
22. februar 2006 - 18:18 #4
Hej igen bufferzone. Sorry, at jeg først er tilbage nu. Har du et par ideer til alternativer til AVG?

Hvad med Bullguard?

\champfan
Avatar billede champfan Praktikant
04. juli 2007 - 22:25 #5
Tak bufferzone. Jeg blev opmærksom på, at jeg ikke havde accepteret dit svar. det bekalger jeg.

Jeg er en tilfreds bruger af AVG men dog uden firewall, hvor jeg bruger Sunbelt Kerio (som dog er temmelig restriktiv til mit temperament)