Avatar billede anders1000 Nybegynder
12. februar 2006 - 15:07 Der er 1 løsning

lagerhukommelse i Qtek8310

hej!

Jeg har et problem med min lagerhukommelse, når jeg bare har lagt en sang ind under "ringetoner" er der f.eks ikk plads til at hente MMS beskeder da den henter dem under lagerhukommelse..

har et 1 GB sd kort, man man opsætte mobilen til at hente MMS osv der, har prøvet at bruge sange fra SD kortet til ringetone, men det ser ikk ud til at det er muligt..

Mvh
Anders
Avatar billede anders1000 Nybegynder
13. februar 2006 - 00:19 #1
problemet er løst, filerne skulle ligge direkte i roden og ikke i en undermappe...