Avatar billede 10for20 Nybegynder
10. februar 2006 - 11:23 Der er 7 kommentarer

Ved opstart hyler computerhøjtaleren kontinuerelig.

Hver gang jeg starter min computer op hyler højtaleren i computeren i ca. 5-10sek. Er der nogle der hved hvad der er galt og hvad jeg kan gøre for at løse dette problem.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
10. februar 2006 - 11:50 #1
Det kan være mange ting. Hvis du kører med flere ramklodser så prøv at starte med 1. Hiv alt unødvendigt ud så du kører med systemdisk, grafikkort og intet andet.
Avatar billede 10for20 Nybegynder
10. februar 2006 - 15:27 #2
Så har jeg prøvet kun at kører med en ramblok og taget alt andet ud men den gør det stadigvæk. Nogle gange hyler den kun 1 sek. og andre gange 10sek. De fleste gange kun 1 sek.
Avatar billede c-holst Novice
10. februar 2006 - 17:23 #3
www.backside.dk en guide til beepcodes

er det noget der pludseligt er kommet, eller er det i forbindelse med et eller andet
Avatar billede kfz Nybegynder
11. februar 2006 - 01:56 #4
hvis der ikke er problemer med computeren ellers, ville jeg bare koble højtaleren fra, det har jeg konsekvent gjort på alle mine computere, selvom det eneste de ellers siger er et kort bip ved opstarten.
Avatar billede planb Nybegynder
11. februar 2006 - 02:02 #5
hvordan fanden kan man blive frameldt eksperten
Avatar billede exp Juniormester
11. februar 2006 - 07:00 #6
planb >>
Det gør du her:
http://www.eksperten.dk/konto.phtml?option=quit

10for20 >>
Du bedes afvise "planb"s svar.

exp/coadmin
Avatar billede c-holst Novice
10. juli 2006 - 22:55 #7
hvordan går så, har du brug for mere hjælp, ellers synes jeg du skal lukke trådan
hvh
carsten